پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۰۸
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
با رد اعتراض شهرداری، شهردار اهواز به انفصال از خدمات دولتی محکوم شد.
شعار سال: امروز تصویرِ حکمی مبنی بر انفصال از خدمت رضا امینی شهردار اهواز دست‌به‌دست در فضای مجازی چرخید. حکمی که در آن عنوان شده بود که شهردار اهواز دارای شاکی خصوصی است و توسط دستگاه دیوان عدالت اداری حکم انفصال از خدمتش صادر شده است.

بر اساس پیگیری‌ها، یک شهروند اهوازی از شهروند دیگری شکایت میکند و خواستار ابطال پروانه یک ساختمان طبقاتی واقع در جاده ساحلی اهواز می‌شود از آنجایی که بحث ساخت‌وساز به میان می‌آید، موضوع به شهرداری اهواز نیز ارتباط پیدا می‌کند.

دادگاه در حکم بدوی حکم به انفصال شهردار اهواز می‌دهد که حقوقی شهرداری اهواز هم به این حکم اعتراض می‌کند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده، قاضی در صدور رای تجدید نظر هم حکم انفصال از خدمت شهردار را تایید می‌کند با این استدلال که ارائه دفاعیه باید توسط شهردار انجام می‌شده و وی از پاسخ به دادگاه استنکاف کرده است.

هنوز شهردار و اعضای شورای شهر اهواز واکنش رسمی به این اعلام این حکم نداده‌اند آیا شورای شهر به دنبال انتخاب سرپرست و شهردار جدیدی خواهد رفت یا این مشکل را حل خواهد کرد؟
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شهرآرانیوز، تاریخ انتشار:۱ شهریور  ۱۴۰۱، کدخبر:۱۲۲۵۲۹، www.shahraranews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین