پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۲۲۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
چه خاوازی و چه ساداتی نژاد، به اعتقاد برخی از منتقدین فاقد توانمندی راهبردی برای اداره وزارتخانه عریض و طویل جهادکشاورزی و فعالیت همزمان در سه محور ساماندهی تولیدات کشاورزی، تامین امنیت غذایی و بحث توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرمایه گذاری‌ها در این بخش هستند. اشتباه راهبردی که نظام به زودی مجبور به دادن هزینه آن بدلیل غفلت از انتخاب درست وزیر برای این بخش خواهد شد. قیمت پنیر و تخم مرغ با وجود وعده‌های مکرر برای کاهش قیمت را ملاحظه بفرمایید. متن: طبق داده‌های مرکز آمار ایران، متوسط قیمت پنیر در مناطق شهری، در شهریور امسال نسبت به یک سال قبل بیش از ۶۳ درصد افزایش داشته و از حدود ۱۴ هزار و ۵۱۹ تومان در مهر ۱۳۹۹ به بیش از ۲۳ هزار و ۶۹۹ تومان در شهریور امسال رسیده است. همچنین متوسط قیمت تخم‌مرغ با افزایش ۳۴ درصدی روبرو شده است. آقای ساداتی نژاد حرفی برای گفتن ندارند؟
شعار سال: طبق داده‌های مرکز آمار ایران، متوسط قیمت پنیر در مناطق شهری، در هشریور امسال نسبت به یک سال قبل بیش از ۶۳ درصد افزایش داشته و از حدود ۱۴ هزار و ۵۱۹ تومان در مهر ۱۳۹۹ به بیش از ۲۳ هزار و ۶۹۹ تومان در شهریور امسال رسیده است. همچنین متوسط قیمت تخم‌مرغ با افزایش ۳۴ درصدی روبرو شده است. در این اینفوگرافیک روند افزایش قیمت پنیر و تخم‌مرغ از مهر ۱۳۹۹ تا شهریور ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.
 
روند افزایشی قیمت پنیر و تخم مرغ و وعده‌های ارزانی؟
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۷۳۰۲۱۶۴۹، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین