پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۶۳۹۶۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
سخنگوی کمیسیون آموزش از اعمال اصلاحات لایحه رتبه بندی معلمان در نشست امروز کمیسیون آموزش خبر داد.
شعار سال: رضا حاجی پور در تشریح نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در نشست امروز براساس ضرب الاجلی که رئیس مجلس برای بازنگری در لایحه رتبه بندی تعیین کرد، کمیسیون بلافاصله وارد اصلاح مواد ۴ به بعد این لایحه شد و ۳ ماده از این لایحه را مورد بررسی کارشناسی قرار داد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس ماده ۴ لایحه رتبه بندی که براساس آن معلمان در بدو ورود لزوماً «آموزشیار معلم» تعیین می‌شدند، حذف شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: ماده ۵ این لایحه نیز با اعمال اصلاحاتی به تصویب رسید. در این ماده فرآیند رتبه بندی برای کلیه معلمان در استخدام آموزش و پرورش تعیین می‌شود و براساس آن دولت مکلف است آیین نامه اجرایی این قانون را تا پایان سال ۱۴۰۰ تدوین کند.

حاجی پور اضافه کرد: همچنین پیشنهاداتی درخصوص ماده ۶ لایحه رتبه بندی وجود داشت که در این خصوص مباحث کارشناسی در کمیسیون مطرح و ادامه بررسی‌ها به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار:۹ آبان۱۴۰۰، کد خبر: fa.shafaqna.com، ۱۲۵۳۷۶۹
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین