پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
پیشکسوت کاراته استان اردبیل گفت: دست‌های پشت پرده مانع برگزاری مجمع انتخاباتی هیات کاراته می‌باشد و در صورت ادامه این وضعیت، شاهد ریزش شدید نیرو در این سبک خواهیم بود.

شعار سال:حسین ندرتی پیشکسوت کاراته استان اردبیل  با گلایه از وضعیت کاراته در استان عنوان کرد: این سبک پرطرفدار که حدود ۴ دهه در استان سابقه فعالیت دارد و متاسفانه نه تنها روند رو به رشدی در سال های اخیر نداشته بلکه به دلیل برخی دست های پشت پرده این رشته ورزشی در استان روند نزولی به خود گرفته است.
 
وی افزود: قبول مسوولیت در کاراته که سبکی است تخصصی, نیازمند حضور افرادی است که سالیان سال در این ورزش فعالیت داشته و با مشکلات آن آشنایی دارند؛ انتخاب سرپرست از بدنه اداره کل ورزش و جوانان برای سکانداری این هیات, توهین به خانواده بزرگ کاراته استان است.
 
این مربی و پیشکسوت کاراته گفت: مدتی است که هیات به صورت سرپرستی اداره می شود و چندین بار هم برای انتخاب رییس هیات ثبت نام بعمل آمده اما در این میان منافع شخصی برخی افراد باعث شده تا لیست ثبت نامی در معرض انحلال قرار گیرد و مجددا ثبت نام انجام شود.
 
ندرتی افزود: در اقدامی غیر معمول و غیرقانونی طی هفته گذشته, روسای هیات کاراته شهرستان های پارس آباد و گرمی از سمت خود عزل شده و افراد جدید عهده دار مسوولیت شده اند. این نکته نیز مورد توجه مخاطبان باشد که ریاست هیات شهرستان ها در انتخاب ریاست هیات استان در مجمع انتخاباتی حق رای دارند.
 
وی در پایان گفت: شایسته نیست ورزشی مثل کاراته به سمت باندبازی و سیاست های غلط سوق داده شود. اگر مجمع انتخاباتی در سریعترین زمان ممکن و بصورت عادلانه برگزار نشود احتمالا نام و نشانی از این سبک در استان باقی نخواهند ماند و کاراته استان به علت مدیریت غیر تخصصی ناک اوت خواهد شد و اندک ورزشکاران فعال در این رشته هم, این سبک وزین را ترک خواهند کرد.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایپنا، تاریخ انتشار:   10 آبان  1400، کدخبر: 192316، www.ipna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین