پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
یک نشریه آلمانی نوشت که با انتخاب نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی نشست بهار خود را به تعویق انداخت.

شعارسال: «ینتس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) خود را آماده کرده بود که در جریان نشست بعدی سران ناتو به «هیلاری کلینتون» به عنوان رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به وی خوش‌آمد بگوید. اما با توجه به شرایط کنونی، نشست بهار آینده ناتو تا تابستان به تعویق افتاد.

بنابر اطلاعاتی که نشریه آلمانی اشپیگل به دست آورده است، هدف از این اقدام فرصت دادن هر چه بیشتر به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکاست تا خطوط کاری خود را با ناتو مشخص کند.

اکنون به نظر می‌رسد که ترامپ که در دوران مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری از ناتو به عنوان نهادی زائد یاد کرد، چند هفته پس از سوگند یاد کردن در نشست این سازمان حاضر نشود.

در میان مقامات ناتو نگرانی زیادی از حضور ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور وجود دارد از جمله اینکه رئیس جمهور جدید نیروهای آمریکایی را از اروپای شرقی فرابخواند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22آبان1395، کدخبر: 13950822000911: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین