پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۶۵۱۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
با وجود طیف و حجم بالای انتقادات از معرفی فردی، چون فیاضی بعنوان گزینه آموزش و پرورش، رئیس جمهور فردا سه شنبه برای اخذ رای اعتماد وزیر آموزش و پرورش، به مجلس می‌رود. برخی از تحلیل گران معتقدند که با توجه به روحیه انفعالی نمایندگان مجلس اخیر، حضور رئیس جمهور می‌تواند منجر به اخذ رای اعتماد برای فیاضی شود. وزیر احتمالی که نیامده مورد هجمه‌های وسیع قرار داشته و پیش بینی می‌شود که مشکلات ایجاد شده در آینده، توان احیاگری و تغییرات بنیادین را از او سلب کند.

شعار سال:معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: امروز یک شنبه و فردا دوشنبه فیاضی در تمام کمیسیون‌ها حضور خواهد یافت و توضیحاتی را ارائه خواهد داد و روز سه شنبه در خدمت رئیس جمهور در مجلس خواهیم بود.

«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران درباره گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: سه شنبه هفته گذشته گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد که واکنش‌های متعددی در پی داشت.
 
او افزود: امروز یک شنبه و فردا دوشنبه فیاضی در تمام کمیسیون‌ها حضور خواهد یافت و توضیحاتی را ارائه خواهد داد و روز سه شنبه در خدمت رئیس جمهور در مجلس خواهیم بود تا آقای رئیسی فیاضی را معرفی کنند و دلایلش برای انتخاب فیاضی را بیان کنند تا برنامه ۴ ساله ایشان هم ارائه شود.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  برنا، تاریخ انتشار: 23  آبان  1400، کدخبر: 1260725، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین