پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۶۰۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
ممکن است که شهروندان در هفته اخیر صرفا به شنیدن نام حمله عصای موسی اکتفا کرده باشند. گروه هکری که نظم و نظام رژیم اشغالگر قدس را بر هم ریخت. سوال اینجاست که مگر چه اطلاعاتی فاش شد؟ اهمیت اطلاعاتی همانند نقشه‌های هوایی سه بعدی با دقت پنج سانتیمتری، نقشه و موقعیت مراکز حساس نظامی- سیاسی- امنیتی اسرائیل، افشای هویت همکاران اطلاعاتی موساد، پرونده نظامیان ارشد و مواردی همانند مگر چقدر است؟ در پاسخ فقط می‌توان به حوزه‌ای جدید از جنگ سایبری و دفاع راهبردی بازدارنده اشاره کرد. توان غافل گیر سازی اسرائیل، همانند گنبد آهنین، در حال تبدیل شدن به افسانه است.
شعار سال: گروه هکری «عصای موسی» اخیرا در حملات سایبری گسترده‌ای اطلاعات زیادی از رژیم صهیونیستی را منتشر کرده است.
 
یک گروه هکری موسوم به «عصای موسی» اخیرا در حملات سایبری گسترده اطلاعات زیادی از رژیم اشغالگر صهیونیستی افشا کرده است. در اولین موارد، این گروه فایلی از اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی فاش کرد که شامل لیست اطلاعات شخصی صد‌ها نظامی این رژیم از جمله اسامی، تحصیلات و موقعیت این سربازان بوده است.

پس از آن مقامات صهیونیست اعلام کردند چندین شرکت مهندسی این رژیم هدف حملات گسترده سایبری قرار گرفته و هکر‌ها موفق به سرقت اطلاعات آن‌ها شدند.

همچنین گروه هکری عصای موسی اعلام کرد در حمله سایبری خود، به فایل تصاویر ۳ بعدی از تمام مناطق اشغالی که با دقت ۵ سانتی متر گرفته شده دست یافته است.

این در حالی است که گروه مخالف رژیم صهیونیستی موسوم به «عدالت برای فلسطین» و «سایه سیاه» نیز طی ماه گذشته تاکنون چندین حمله سایبری به نهاد‌های حساس این رژیم داشته و اطلاعاتی امنیتی و نظامی متعددی را در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی منتشر کرده اند.
 
تعداد بازدید : 18



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۸ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۹۷۰۴۶۱، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین