پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۰۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
طرح تدوین استاندارد بین المللی «زرشک – ویژگی‌ها و روش آزمون» که توسط جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۱۹ به سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO) ارائه شده بود، با تایید اکثریت کشور‌های عضو منتشر شد.

  شعار سال: از سازمان ملی استاندارد ایران، کشورمان یکی از مهمترین تولیدکنندگان زرشک در جهان است و طرح تدوین این استاندارد به حفظ منافع تجاری کشور در بازارهای بین‌المللی و صادرات در این زمینه کمک می‌کند.
 
این پروژه در کمیته فنی/ فرعی «میوه‌ها، سبزی‌ها و فرآورده‌های آن (ISO/TC34/SC3) » توسط ایران ارائه و مورد تایید اولیه اعضاء کمیته فرعی قرار گرفت و در ادامه پس از معرفی کارشناسان کشورهای مختلف برای همکاری در این پروژه، پیش‌نویس نهایی استاندارد با نظرات فنی ۱۹ کشور عضو فعال کمیته تایید شد و سپس  به مرحله چاپ رسید.
 
زرشک به عنوان یاقوت سرخ کشور و محصول با ارزش افزوده بالا در کل جهان شناخته می‌شود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری  آگروفودنیوز ، تاریخ انتشار: 2 آذر 1400، کدخبر:74460 ، www.agrofoodnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین