پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۶۷۲۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
اینکه با نوعی منطق تبلیغاتی مثلا قصد حمایت از رئیس دولت یا دوست وزیر خود را داشته باشیم نه حکمت است، نه سیاست محسوب می‌شود و نه مردم گرایی. باید دست احد آزادیخواه را بگیریم و در شهر بچرخانیم و دیدنی‌ها به ایشان نشان دهیم تا دیگر فکر نکنند که با پشت تریبون گویی و خدای ناکرده (بدور باد) با ژست پوپولیستی، می‌توان مشکلات مردم را حل شده دانست. این جور ژست‌ها را در ۱۶ سال قبل به حدکافی تجربه کرده ایم. صریح می‌گوییم که نه مشکل مردم در خصوص مرغ حل شده و نه مشکل نهاده‌های دامی، لطفا بعد از حل شدن واقعی مشکل، هرچقدر که دلتان می‌خواهد تبلیغ کنید و شعار دهید، روی ما هم بعنوان حامی و کمک کار حساب باز کنید آقای آزادیخواه عزیز.
شعار سال: احد آزادیخواه با اشاره به عملکرد دولت در بخش کشاورزی در ۱۰۰ روز گذشته اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته شاهد واردات مرغ و تشکیل صف مرغ بودیم، اما امروز خودمان تولید کننده مرغ هستیم و نهاده‌های دامی مورد نیاز تامین شده است و مشکلی در این بخش نداریم.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات کشور در بحث تامین کالا‌های اساسی گفت: سه ماه گذشته با توجه به مشکلات و موانع موجود در حوزه کالا‌های اساسی علامت چراغ قرمز را می‌دیدیم و انبار‌ها خالی بود. اولین اقدام دولت تامین کالا‌های اساسی بود و دولت توانست کالا‌های اساسی مانند گندم را تامین کند.

وی با بیان این که در بخش کشاورزی تولیدان در ۱۰۰ روز اخیر به حالت قابل دفاع برگشته است، یادآورشد: درست است برخی کالا‌ها گران است، اما در انبار‌ها این کالا‌ها موجود است و کشور با کمبود کالا مواجه نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در بحث واکسن شاهکار کرد، اظهار کرد: برخی قبل از دولت سیزدهم سعی کردند با پیوند دادن واردات و تامین واکسن به FATF بگویند که واکسن وارد نمی‌شود، اما دولت رییسی واکسن را وارد و همه را واکسینه کرد بطوری‌که امروز یک میلیون نفر در کشور دُز سوم واکسن را هم تزریق کردند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی ادامه داد: قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم می‌دیدیم که چقدر مشکل کمبود دارو و سرم وجود داشت و مردم در داروخانه‌ها برای دریافت دارو و سرم صف می‌ایستادند، اما امروز خوشبختانه شرایط بسیار بهتر از قبل است.

آزادیخواه با بیان اینکه در حوزه صادرات پتروشیمی و فروش نفت رشد خوبی داشته‌ایم، به موضوع ارتباط با کشور‌های همسایه در دولت آقای رییسی اشاره کرد و گفت: در این دولت توانستیم در زمینه گاز با کشور‌های منطقه مانند ترکمنستان و جمهوری آذربایجان قراردادی امضا کنیم که یک شاهکار بود و این کار در دولت قبل تعطیل شده بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۸۰۷۰۹، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین