پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۳۶۸۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
سه شرکت بزرگ دولتی فعال در حوزه حمل‌ونقل که شامل شرکت راه‌آهن، شرکت هواپیمایی کشور و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است، در سال آینده هر سه شرکت زیان‌ده خواهند بود.
شعار سال: براساس جزییات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ سه شرکت بزرگ دولتی فعال در حوزه حمل‌ونقل که شامل شرکت راه‌آهن، شرکت هواپیمایی کشور و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است، در سال آینده هر سه شرکت زیان‌ده خواهند بود.

پیش‌بینی لایحه بودجه زیان‌دهی ۲ هزار و ۶۳۶ میلیارد تومانی برای این سه شرکت است که از این مقدار، ۴۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به شرکت راه‌آهن، ۱۶۰۰ میلیارد تومان برای شرکت هواپیمایی و ۶۳۶ میلیارد تومان نیز مربوط به زیان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

قابل ذکر است ۲۰۰ میلیارد تومان از زیان شرکت راه‌آهن و کل زیان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای (۶۳۶ میلیارد تومان) را دولت از منابع عمومی بودجه خواهد پرداخت و زیان شرکت هواپیمایی را نیز خود شرکت از منابع داخلی جبران خواهد کرد.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار:۲۷ آذر ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۱۴۵۶۱۲، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین