پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۰۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: قصد داریم ۱۰ هزار میلیارد تومان از ۳۶ هزار میلیارد تومان دریافتی نیرو‌های مشمول را به جیب مزدبگیران وارد کنیم و ۲۰ هزار میلیارد تومان باقی مانده نوش جان دولت شود.

شعار سال:علی بابایی کارنامی با اشاره به سرنوشت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بیان داشت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی تصویب  و در حال حاضر در نوبت صحن علنی مجلس قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه دولت در این بخش متاسفانه لایحه‌ای را به مجلس ارائه نکرد، اظهار داشت: خوشبختانه رئیس‌جمهور در این بخش موافقت خود را اعلام کرده است چرا که برای ما گفته های شخص رئیس جمهور مهم است.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور در زمان ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۱ در مجلس تاکید داشت که عدالت مزدی و استخدامی در کشور وجود ندارد، بیان داشت: این حرف بدین معناست که رئیس‌جمهور روی این مسئله تاکید دارد.
 
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنابراین در حال حاضر ما طرح مذکور را به هیئت رئیسه مجلس ارسال کرده‌ایم و اعتقاد داریم که این طرح در یک ریال هم بار مالی نخواهد داشت و حتما بار مالی در این بخش را هم کاهش خواهد داد.
 
بابایی کارنامی اظهار داشت: ما معتقدیم گپ ۳۵ الی ۳۶ هزار میلیارد تومان بین دریافتی نیروهای مشمول این طرح با آن چیزی که دولت پرداخت می‌کند، وجود دارد.
 
وی تاکید کرد: متاسفانه این ۳۶ هزار میلیارد تومان در جیب نیروی انسانی نرفته و تنها به جیب پیمانکاران می رود. در این شرایط ما قصد داریم ۱۰ هزار میلیارد تومان از این ۳۶ هزار میلیارد تومان را به جیب کارمندان و کارگران وارد کنیم و ۲۰ هزار میلیارد تومان از منابع باقی مانده نوش جان دولت شود  لذا این مسئله بزرگترین خدمتی است که می توان به دولت کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیل بازار، تاریخ انتشار: 27  آذر 1400، کدخبر: ،www.tahlilbazaar.com،124366

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
0
منتظر میشیم ببینیم این طرح ساماندهی به کجا میرسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین