پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۶۸۴۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
فاطمی امین گفت: طبق وعده تا پایان امسال سامانه جامع تجارت کامل و اجرایی میشود. با سامانه جامع مدیریت نوع جدیدی از مدیریت بازار و مدیریت کالا‌ها که مبتنی بر اطلاعات و اشراف اطلاعاتی است را شاهد خواهیم بود.
شعار سال: «سید رضا فاطمی امین» وزیر صنعت معدن تجارت در حاشیه نشست تخصصی با دیوان محاسبات در رابطه با "سامانه جامع تجارت" گفت: راه اندازی سامانه جامع تجارت دغدغه بسیاری از دستگاه‌ها است، از این جهت که می‌توانیم قاچاق، بازار و کالای تقلبی را کنترل کنیم. همچنین سامانه جامع تجارت برای دستگاه نظارتی شفافیت را ایجاد میکند و رصد بهتری را در اختیار آن‌ها قرار میدهد.

وی در ادامه بیان کرد: دراین سامانه فرآیند‌ها از صادرات گرفته تا عملیات واردات و انبارداری همگی الکترونیکی می‌شوند، سامانه جامع تجارت ذینفعان متعددی دارد. طبق برنامه ریزی‌های وزرات صمت تا پایان امسال این کار به پایان میرسد و و روند کار‌ها به خوبی در جریان است.

وزیر صمت تصریح کرد: به طور مشخص ۷۰ کار دراین سامانه انجام خواهد شد و ۱۵ دستگاه مسئولیت دارند، این کار‌ها بین دستگاه‌ها تقسیم شده است. در پایان هر ماه از دستگاه‌ها گزارش دریافت میکنیم. طبق وعده تا پایان امسال سامانه جامع تجارت کامل و اجرایی میشود.

فاطمی امین در پایان افزود: با سامانه جامع مدیریت نوع جدیدی از مدیریت بازار و مدیریت کالا‌ها که مبتنی بر اطلاعات و اشراف اطلاعاتی است را شاهد خواهیم بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۲۷۷۰۱۶، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین