پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
اینکه چند رسانه را دور هم جمع کنی و از قدرت داشته و نداشته بخش کشاورزی حرف بزنی در حالیکه برنامه‌ای که بر اساس آن رای اعتماد از مجلس گرفتی روی زمین قرار دارد، را چه می‌توان نامید؟ توانمندی شما از پیش قابل سنجش و حدس زدن بود، اما به هر ترتیب شما الان وزیر این کشور هستی و حمایتت بر ما واجب. ولی یادت باشد که حمایت به شرط عملکرد صورت می‌پذیرد آقای وزیر، وگرنه با استفاده حداکثری از سه ظرفیت رسانه ای- نظارتی و حتی قانونی، مقابلت خواهیم ایستاد. برای مسئولیتی که پذیرفتی آستین بالا بزن و از فعالیت‌های غیر اولویت دار بشدت فاصله بگیر. تیمت هم بشدت ضعف دارد. از ما گفتن بود.
شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست هم اندیشی با مدیران مسئول نشریات تخصصی بخش کشاورزی اظهار کرد: ما به دنبال تولید قدرت کشاورزی در ایران هستیم و رسانه‌ها نقش موثری در این امر خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم خشکسالی، ظرفیت‌های بی بدیلی در بخش کشاورزی داریم و نگاه وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم، دستیابی به اقتدار غذایی در جنوب غرب آسیا است.

در این نشست، مدیران مسئول نشریات تخصصی، نظرات و پیشنهاد‌های خود درباره مسائل بخش کشاورزی را ارائه کردند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آگروفودنیوز، تاریخ انتشار:۹ دی ۱۴۰۰، agrofoodnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین