پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
رییس پلیس راه خوزستان گفت: خطای انسانی در حادثه تصادف زنجیره‌ای ۵۰ دستگاه خودرو در جاده بهبهان به اهواز بسیار مشهود است.

شعار سال:سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به وقوع ۲ حادثه تصادف زنجیره ای در کیلومتر ۱۰ جاده بهبهان - اهواز در صبح امروز اظهار داشت:در یک لاین جاده مذکور ۵۰ دستگاه خودرو و در لاین دیگر ۹ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند.
 
وی افزود: جاده بهبهان - اهواز صبح امروز شاهد پدیده مه غلیظ صبحگاهی بود اما با توجه به عریض بودن جاده و وجود علایم و تجهیزات ایمنی عامل اصلی این تصادف زنجیره ای سرعت بالای خودروها و بی احتیاطی رانندگان بوده است.
 
رییس پلیس راه خوزستان گفت: برخی خودروها که آسیب کمتری دیده اند از محل حادثه تخلیه شده اما خودروهایی که دچار خسارت زیاد شده به پارکینگ منتقل شدند.
 
وی اظهار داشت: با پاکسازی محل حادثه جاده بهبهان - اهواز برای تردد خودروها بازگشایی شده است.
 
سرهنگ دولتشاهی گفت: بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان در هفته جاری شاهد پدیده مه گرفتگی در استان هستیم به همین منظور از رانندگان تقاضا می شود با احتیاط بیشتر و سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.
 
در حادثه تصادف زنجیره ای جاده بهبهان - اهواز  که ساعت هفت و ۵۰ دقیقه صبح امروز دوشنبه در کیلومتر ۱۰ این جاده رخ داد ۴۱ نفر مصدوم شدند.
 
این حادثه رانندگی تاکنون پنج کشته داشته است که چهار نفر در محل حادثه جان باختند.
 
در این تصادف زنجیره ای چند دستگاه خودرو دچار آتش سوزی شدند.
 
در تصادف زنجیره ای که شنبه هفته جاری در جاده اهواز - رامهرمز به دلیل وقوع مه رخ داد ۲۸ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند.
 
تصادف پنج دستگاه خودرو در جاده اهواز - خرمشهر در چهارم دی ماه نیز ۱۰ کشته برجا گذاشت.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار: 20 دی 1400، کدخبر:84608309 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین