پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
بهزاد داداش‌زاده گفت: به عنوان عضوی از خانواده ورزش و فوتبال از آقای رئیسی درخواست دارم به ماجرا‌های عجیب و فساد‌هایی که در ورزش رخ می‌دهد، ورود کنند و ریشه فساد در ورزش را بخشکانند و همان‌طور که در مسائل اقتصادی، اجتماعی و. در پی حل ریشه‌ای مشکلات هستند در ورزش، که نیاز و علاقه همه مردم ایران محسوب می‌شود، هم ورود کرده و اجازه ندهند مافیای ورزش و فوتبال تیشه به ریشه آن بزنند.
شعار سال: بهزاد داداش‌زاده، پیشکسوت فوتبال، در خصوص شرایط این روز‌های تیم پرسپولیس گفت: بلاتکلیفی‌هایی که از ابتدای فصل تا به امروز برای پرسپولیس وجود دارد مانع از داشتن آرامش و تمرکز کادر فنی و مربیان تیم شده و نوسان در نمایش و نتیجه‌گیری ناشی از این مسئله است چراکه عدم تمرکز مربیان به زمین انتقال داده می‌شود و با ایجاد مشکلات روحی و روانی شرایط فنی تیم را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

وی افزود: این مشکلات هر تیمی را نابود می‌کند، اما پرسپولیسی‌ها مردانه ایستاده‌اند و تلاش می‌کنند تا بهترین شرایط را رقم بزنند. این رسمش نیست با تیمی که ۵ سال قهرمان شده، این گونه برخورد شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی پیش روی تیم گل‌محمدی برابر فجرسپاسی اظهار داشت: این بازی اصلا بازی آسانی برای پرسپولیس نیست و بچه‌ها باید با غیرت و تلاش‌شان به دنبال پیروزی و موفقیت در این دیدار باشند. فجر با وجود شرایط و جایگاهی که در جدول دارد، حریف خطرناکی برای پرسپولیس است و بازیکنان باید باهوش باشند مشکلی که در مشهد برابر پدیده برای آن‌ها رخ داد، در این دیدار تکرار نشود.

بازیکن سال‌های دور پرسپولیس ضمن ابراز تاسف از مصدومیتی که برای عیسی آل‌کثیر رخ داد و منجر به دوری ۶ ماهه او از میادین شد، تصریح کرد: شک ندارم علت اصلی مصدومیت عیسی هم شرایط روحی و روانی بدی است که این روز‌ها در پرسپولیس دیده می‌شود. وقتی بازیکن با مشکل و هزار و یک فکر وارد زمین می‌شود ریسک مصدومیتش بالا می‌رود. من بابت مصدومیت عیسی خیلی ناراحت شدم. او بازیکن زهردار و پرتلاشی بود که سال قبل ۶ ماه از بهترین دوران فوتبالش در پرسپولیس را به خاطر محرومیت از دست داد و حالا هم با این مشکل روبرو شد، اما اطمینان دارم دوباره و با قدرت بیشتر به میادین بازمی‌گردد.

ستاره سابق سرخابی‌ها واکنش تندی به حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا داشت و در مورد این اتفاق تلخ گفت: باید باعث و بانی این اتفاق مشخص شده و به جرایمش رسیدگی شود. این اتفاق برای امروز و دیروز نیست و سال‌هاست آقایان به ورزش و فوتبال ایران خیانت کردند. به نظر من همان‌طور که مفسدان اقتصادی را محاکمه می‌کنند، مسببان حذف این دو تیم را هم باید دادگاهی کنند. آقایانی که از کنار فوتبال به همه چیز رسیدند کاری کردند یک نسل فوتبال ایران سوخته شود. به عنوان عضوی از خانواده ورزش و فوتبال از آقای رئیسی درخواست دارم به ماجرا‌های عجیب و فساد‌هایی که در ورزش رخ می‌دهد، ورود کنند و ریشه فساد در ورزش را بخشکانند و همان‌طور که در مسائل اقتصادی، اجتماعی و. در پی حل ریشه‌ای مشکلات هستند در ورزش، که نیاز و علاقه همه مردم ایران محسوب می‌شود، هم ورود کرده و اجازه ندهند مافیای ورزش و فوتبال تیشه به ریشه آن بزنند.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰، کدخبر:۱۲۸۵۱۲۲، www.borna.news، ۱۱۸۲۲۴۷
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین