پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
کاری به خبر اختلاف نظر سردار حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران و تکذیب مهدی اقراریان در خصوص صدور یا عدم صدور مجوز ورود به خط ویژه نداریم. روی سخن ما از یکطرف نه پلیس راهنمایی و رانندگی است که چرا سامانه گزارش شهروندی برای پیگیری پلاک خودرو‌های مدیرانی که علی الظاهر برای زود رسیدن به منزل از خط ویزه استفاده نموده یا از چراخ قرمز- آبی استفاده می‌کنند، راه اندازی نمی‌کنند (خودروی دولتی صاحب آژیر و چراغ گردان، زمانی حق استفاده دارد که در ماموریت باشد)؟ روی دوم سخن ما هم خطاب به آن مدیران احمقی است که برای زود رسیدن به منزل (خصوصا خارج از ساعت اداری) از این امکان قانونی فراهم شده، سو استفاده می‌کنند (خودروی پژو پرشیا مشکی، عصر و شب در انتهای اتوبان کردستان / خودروی زانتیا، عصر و شب‌ها انتهای اتوبان کردستان/.. هشدار دادیم، بار بعد عکس و پلاک را رسانه‌ای خواهیم کرد). لازم به تاکید نیست که مجوز ورود به خط ویژه و داشتن چراغ گردان و آژیر، برای تشخص نمی‌باشد، برای راه اندازی سریع‌تر کار‌های اداری و عدم اتلاف وقت مدیریتی است.

شعار سال:یک از اعضای شورای شهر تهران گفت: در این دوره از شورا، هیچ یک از اعضا درخواست مجوز ورود به محدوده خط ویژه را نداشته‌اند.
 
 جلسه امروز شورای شهر تهران در غیاب مهدی چمران به دلیل بستری شدن در بیمارستان با ریاست پرویز سروری نایب‌رئیس شورای شهر تهران برگزار شد.
 
در جلسه امروز سردار حمیدی درباره بررسی راهکار‌های کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر تهران توضیحاتی را مطرح کرد و در ادامه نیز اعضای شورای شهر تهران پیشنهادات و اظهاراتی را مطرح کردند.
 
اما در ادامه جلسه امروز، سردار حمیدی در جلسه عنوان کرد که اعضای شورای شهر تهران نیز طبق روال همه ادوار گذشته شورا، درخواست مجوز ورود به محدوده خط ویژه را داشته است.
 
صحبت‌های سردار حمیدی منجر به گلایه و ناراحتی مهدی اقراریان شد؛ وی خطاب به اهالی رسانه در صحن شورای شهر تهران تاکید کرد: اعضای شورای شهر تهران در این دوره هیچ درخواستی مبنی بر صدور مجوز برای ورود به خط ویژه نداشته‌اند.
 
اقراریان یادآور شد: دوباره تاکید می‌کنم که در این دوره از شورا هیچ یک از اعضا درخواست مجوز ورود به محدوده خط ویژه را نداشته‌اند.
 
این صحبت‌های رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و همچنین مهدی اقراریان منجر به این شد که پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای شهر تهران و رئیس جلسه امروز در پشت تریبون اعلام کند که در این رابطه بعدا صحبت خواهیم کرد.
 
همچنین سردار حمیدی؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حاشیه جلسه و هنگام ترک صحن علنی شورا، در پاسخ به این پرسش که برای کدامیک از اعضای شورای شورای شهر تهران مجوز تردد در خط ویژه صادر شده است، گفت: در همه ادوار اعضا درخواست مجوز را داشته‌اند که این دوره نیز به همین شکل بوده است، اما مجوزی برای آن‌ها صادر نشده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری راهبرد معاصر  ، تاریخ انتشار:  3 بهمن1400، کدخبر: ،www.rahbordemoaser.ir،119009

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین