پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۱۶۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی گفتند: جلوگیری قاطع از قاچاق که این یکی از آن کار‌های لازم است که من تأکید میکنم به مسئولین، جدی بگیرید این قضیه را، جدی بگیرید؛ مبارزه‌ی با قاچاق باید کاملاً قاطع و بی‌رحمانه باشد.

رهبری تاکید کردند: من گفتم جنس لوکس وارد شده را که قاچاق وارد کرده بیندازید زیر دستگاه خردکننده و خردش کنید.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی گفتند: جلوگیری قاطع از قاچاق که این یکی از آن کارهای لازم است که من تأکید میکنم به مسئولین، جدی بگیرید این قضیه را، جدی بگیرید؛ مبارزه‌ی با قاچاق باید کاملاً قاطع و بی‌رحمانه باشد.
 
رهبری افزودند: ملاحظه کنید که حالا این جنس فلان است، بیاوریم، چه کنیم، نه؛ من گفتم جنس لوکس وارد شده را که قاچاق وارد کرده بیندازید زیر دستگاه خردکننده خردش کنید، والّا اگر چنانچه آن را به صورت دیگری وارد بازار کردید، همان میشود، صنعت داخلی لطمه میخورد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری  آفتاب ، تاریخ انتشار:  10بهمن1400، کدخبر:751269 ، www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
0
0
تولید کننده داخلی هم کیفیت حصولاتش رو ببره بالا خیلی بهتر میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین