پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
معاون توسعه و مهندسی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: زیرساخت‎های خوبی برای توسعه صنعت نفت در شمال کشور فراهم است و باید از ظرفیت‎های موجود در این منطقه استفاده بهینه‎تری شود.

شعار سال:


غلامرضا منوچهری، با اشاره به سفر اخیر خود به شمال کشور و بازدید از یارد شرکت های نفت خزر، حفاری شمال و صدرا، به امکانات زیرساختی مناسب موجود در شمال اشاره کرد و افزود: پایانه نفتی شمال هم از قابلیت‎های خوبی برخوردار است و امیدواریم امکان استفاده بیشتر از این قابلیت‎ها در آینده فراهم شود.

وی که در این سفر از سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر هم بازدیدی داشته است، در این زمینه گفت: هم اکنون تعمیرات با هدف تجهیز مجدد سکو در دست اقدام است.

منوچهری درباره محل بعدی فعالیت سکوی ایران امیر کبیر، با اشاره به هزینه‎های بالای حفاری در دریا گفت: تصمیم‎گیری برای انتخاب نقطه بهینه باید با مطالعات کافی، آینده نگری و توجه به حفظ منابع ملی باشد و هنوز در این زمینه تصمیم‎گیری نشده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 27 آبان 1395، کد مطلب: 245624: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
0
بالاخره نفهمیدیم که سکوی امیرکبیر فعالیت می کند یا خیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
0
اگر فعال شده و مهیا است، پس چرا نمود و عملکرد ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین