پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۹۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
کانال KAN اسرائیل گزارش کرد، اسرائیل در نامه‌ای که به روسیه فرستاده عنوان کرده سامانه‌های دفاعی مسکو در پایگاه هوایی حمیمیم شهر لاذقیه سوریه در سیستم‌های جی. پی. اس هواپیما‌هایی که در تل آویو فرود می‌آیند، اخلال الکترومغناطیسی ایجاد می‌کند.
شعار سال: رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، روسیه درخواست این رژیم برای متوقف کردن استفاده از سامانه‌های دفاعی در سوریه که در سیستم‌های جی. پی. اس واقع در حریم هوایی اراضی اشغالی اخلال ایجاد کرده و بر فرود هواپیما‌های تجاری در فرودگاه بن گوریون تل آویو تاثیر می‌گذارند، رد کرده است.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، کانال KAN اسرائیل گزارش کرد، رژیم صهیونیستی در نامه‌ای که به روسیه فرستاده عنوان کرده سامانه‌های دفاعی مسکو در پایگاه هوایی حمیمیم شهر لاذقیه سوریه در سیستم‌های جی. پی. اس هواپیما‌هایی که در تل آویو فرود می‌آیند، اخلال الکترومغناطیسی ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، مسکو با رد درخواست اسرائیل تاکید کرده که این سامانه‌ها جهت محافظت از سربازانش در منطقه مستقر شده‌اند.

خلبان یک شرکت هواپیمایی فعال در این فرودگاه در گفتگو با کانال KAN گفت که این تاثیر الکترومغناطیسی در ابتدای سال ۲۰۱۹ نسبتا قدرتمند بود، اما بعدا پایان یافت. با این حال بر اساس این گزارش، آن‌ها مجددا در چهار هفته گذشته بار دیگر شاهد وضعیتی مشابه در منطقه در نزدیکی این فرودگاه بودند.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دیدار نیوز، تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: didarnews.ir/۱۲۰۶۵۵
اخبار مرتبط
برچسب ها: تل آویو ، اسرائیل ، روسیه ، مسکو
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین