پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
بخش زیادی از حرف‌ها و سخنانش درست است، حتی زیاده روی برخی از افراد. اما از او درباره اصل بپرسید؟ چه شد که هنر خوبش را دیگران شناختند و چه شد که بی صدا سقوط کرد؟ بحث زدن‌ها و تخریب‌ها نیست. با یک نامه هم می‌توان محدودش کرد. اما چرا از علل و ریشه‌ها نمی‌گوید؟ خداوند هم وعده پذیرش داده است برای استغفار کنندگان و توابین. بهتر است مجددا وارد حاشیه‌ها نشویم و روند رو به بهبود را خراب نکنیم. هنر برای انقلاب ارزشمند است و متعهد بودگی هنرمند هم ارزش بالاتری دارد. خودت و خانواده ات در پناه حضرت حق آقا حامد زمانی.
شعار سال: حامد زمانی خواننده جوان موسیقی کشورمان که پیشتاز ارائه موسیقی‌هایی با مضمون انقلابی است و طی سالیان گذشته آثارش مورد توجه مخاطبان و رسانه‌های داخلی و خارجی بود. از حدود سه سال پیش و با شکل‌گیری حواشی اطرافش، به یکباره از صحنه موسیقی کنار رفت. او حالا و پس از گذشت سه سال در یک فایل ویدئویی چرایی غیبتش در این مدت را روایت کرده است.

در حالی‌که شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی همواره از آثار زمانی استفاده می‌کنند، ولی هیچگاه سراغی از او گرفته نشد و تلاشی برای بازگرداندن این هنرمند جوان به صحنه، از سوی نهاد‌های فرهنگی از جمله رسانه ملی صورت نگرفت.

تعداد بازدید : 20

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی نبض صدا و سیما
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین