پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
مدیر عامل شهرک صنعتی مریوان، گفت: اقبال محمدی و امید کریمیان نمایندگان دور هشتم و نهم مریوان در مجلس شورای اسلامی به وعده خود جهت ساماندهی این شهرک عمل نکرده اند.
شعارسال: محمد رضایی مدیر عامل تعاونی شهرک صنعتی مریوان با اشاره به اینکه مالکیت، مهمترین و اصلی ترین مشکل شهرک صنعتی مریوان است، گفت: شهرک صنعتی مریوان در سال 70 الی 71 تأسیس شد و با گذشت بیش از دو دهه متاسفانه مشکلات این شهرک هنوز حل نشده است. وی افزود: 6 هزار متر این شهرک متعلق به اوقاف، 6500 متر آن متعلق به مسکن و شهرسازی و 11 هزار متر نیز توسط آقای مدرسی درخواست می شود.

رضایی همچنین افزود: شهرک صنعتی مریوان دارای هشت لاین که هفت لاین آن اصلاح و مشخص شده است، و در سالهای گذشته به کمک مغازه داران این شهرک 25 هزار متر آن بتن ریزی شده است و با تلاش های روزهای اخیر 5 هزار متر دیگر این شهرک بتن ریزی شد که در صورت حمایت مسئولین این شهرک سال آینده به طور کامل بتن ریزی خواهد شد.

وی ادامه داد: در سالهای گذشته از دوره نمایندگی اقبال محمدی و امید کریمیان نمایندگان دور هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی قول های مساعدت جهت تأمین اعتبار برای ساخت کامل این شهرک داده شده است اما متاسفانه هیچکدام به قول های خود عمل نکردند.

مدیر عامل شهرک صنعتی اضافه کرد: قرار بود اقبال محمدی 200 میلییون تومان و امید کریمیان 150 میلیون تومان به شهرک صنعتی پرداخت کنند اما تا کنون هیچ مبلغی پرداخت نشده است.

رضایی با بیان اینکه تاکنون جلسات متعددی با مسئولین شهرستان، شورای شهر و شهردار مریوان برگزار شده است، از حمایت ها حمزه حمیدی رئیس پیشین شورای شهر جهت ساماندهی و پیگیری های این شهرک تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه که با حضور تعدادی از اهالی شهرک صنعتی و با حضور معاون عمران شهرداری مریوان، جمال عزیزیانی فر عضو پیشین شورای شهر، حمزه حمیدی نایب رئیس شورای شهر مریوان برگزار شد از حمزه حمیدی و نماینده شهرداری مریوان تقدیر و تشکر شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری زیوار خبر، تاریخ انتشار: 7 آذر 1394، کدخبر: 2199، www.zariwarkhabar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین