پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۷۲۳۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید، پنج ماه است، بورسی شدن پالایشگاه شازند را دنبال می‌کنم و با گوشت و پوست و خون و مغز استخوانم لمس کردم گروگان گرفتن امنیت و انرژی کشور برای حفظ حاکمیت دولتی و تصاحب و توزیع رانت یعنی چی؟! این ادعا توسط عالی‌ترین مقام، مسلما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
شعار سال: پالایشگاه شازند، به عنوان تنها پالایشگاه موفق به تولید محصولات خاصی نظیر نرمال هگزان و نرمال پنتان در کشور با قابلیت ممانعت از خروج سالانه ۳۰ میلیون دلار ارز و امکان صادرات سالانه ۴۵ میلیون دلاری، رتبه چهارم میزان تولید خوراک در کشور، تولید ۲۵ درصدی بنزین مورد نیاز کشور، رتبه اول تولید نفت کوره (مازوت) و شاخص‌های ممتاز بودگی همانند، با موافقان و مخالفان زیادی جهت واگذاری و ورود به بورس همراه است.

دکتر حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور در خصوص واگذاری این مجموعه بیان داشته است که، پنج ماه است، بورسی شدن پالایشگاه شازند را دنبال می‌کنم و با گوشت و پوست و خون و مغز استخوانم لمس کردم گروگان گرفتن امنیت و انرژی کشور برای حفظ حاکمیت دولتی و تصاحب و توزیع رانت یعنی چی؟! این ادعا توسط عالی‌ترین مقام، مسلما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
 

منظور رئیس سازمان خصوصی سازی از توزیع رانت چیست؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین