پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۸۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
دکتر بهمن آرمان، با ارایه مصادیقی تجربی و آزمون شده، مدعی است که چین و روسیه تمایلی به سرمایه گذاری در ایران نداشته و همکاری با آن‌ها، بیشتر شبیه نوعی بازی برای کنترل ایران است.

شعار سال: دکتر بهمن آرمان بیان کرد: یک قرارداد ترکمنچایی به ارزش ۲.۴ میلیارد دلار برای بهینه سازی پالایشگاه آبادان با چینی ها امضا کردیم در حالی که قرارداد پالایشگاه شازند اراک و فاز اول پالایشگاه بندر عباس با تکنولوژی ژاپن و ایتالیا به مبلغ ۱.۲ میلیارد دلار امضا کردیم.
 
دکتر بهمن آرمان گفت: این ایتالیایی‌ها بودند که در زمان آقای آخوندی روی موقعیت ژئوپلیتیک ایران وارد سرمایه‌گذاری شدند نه چینی‌ها. برای ساختن آزاد راه نیازمند چینی ها نیستیم. یک قرارداد ترکمنچایی به ارزش ۲.۴ میلیارد دلار برای بهینه سازی پالایشگاه آبادان با چینی ها امضا کردیم در حالی که قرارداد پالایشگاه شازند اراک و فاز اول پالایشگاه بندر عباس با تکنولوژی ژاپن و ایتالیا به مبلغ ۱.۲ میلیارد دلار امضا کردیم.
 
دکتر حسین رضوی پور بیان کرد: راهبرد چین این است که از خلیج فارس خارج شده و از طریق بندر جاسک به دریای عمان برود. در بند هفتم اشاره شده با توجه به علایق مشترک به ابتکار کمربند جاده دو طرف به این تفاهم رسیده اند.

تعداد بازدید : 12



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار:  24 فروردین 1400، کدخبر: ، www.90eghtesadi.com،2139888

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین