پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۷۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه احزاب و همچنین ما نمایندگان مجلس اگر بخواهیم با فساد برخورد کنیم ابتدا باید راه مشارکت مردم در همه امور را باز کنیم.

شعار سال: علیرضا محجوب عصر جمعه در همایش پیش کنگره حزب مردم سالاری اظهار کرد: اگر سیاست خصوصی‌ سازی در اقتصاد را در پیش گرفته‌ایم باید بدانیم یکی از ملاک های اصلی اجرای آن، انضباط دقیق مالی است.

وی ادامه داد: ما امروز در عرصه رسیدگی به وضع کارگران و فقرا و شرکت داشتن آنها در عرصه سیاسی از مسیری که در ابتدای انقلاب در پیش گرفته بودیم دور شده‌ایم؛ آنچه که باید راه برایش باز شود شرکت همگان در حکومت است.

وی با بیان اینکه فساد مالی حاصل بی‌انضباطی ‌های مالی است، گفت: بر اساس اعلام صندوق بین ‌المللی پول، بی‌ انضباطی مالی به عنوان مبداء همه مفاسد اقتصادی اعلام شده است و راه جلوگیری از بی‌انضباطی مالی قانونگذاری صحیح و برخورد صریح با مفسدان است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوانین ما در مبارزه با فساد تاکنون پاسخگو نبوده است گفت: باید در حوزه قانونگذاری یک بازنگری اساسی صورت گیرد تا اعتماد عمومی مردم جلب شود. اعتماد مردم را باید از ریشه محکم کرد و انضباط مالی و مبارزه با فساد از عوامل سازنده آن است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايرنا، تاریخ انتشار: 28 آبان 1395، کد مطلب: 82313616:www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین