پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۱۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
رویداد ملی نوآوری و چالش فناوری موتور‌های الکتریکی با همکاری مرکز کار آفرینی و نوآوری دانشگاه حکیم سبزوار با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار و کارخانه ماشین‌های الکتریکی جوین در سالن کنفرانس بیهقی دانشگاه حکیم سبزوار‌ی برگزار شد.
شعار سال: دکتر عیسی کهن مدیر مرکز کار آفرینی و نوآوری دانشگاه حکیم سبزواری و دبیر اجرایی این همایش گفت: از شصت طرح دریافتی، ۳۷ طرح برای حضور در این رویداد معرفی شدند که در هر بخش سه طرح برگزیده معرفی شد.

وی افزود: در هر بخش از تمامی طرح‌های برتر این رویداد علمی که از مراکز دانشگاهی، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد سراسر کشور ارسال شده است حمایت مالی می‌شود.

دکتر کهن گفت: در نظر داریم مرکز فناوری کارخانه ماشین‌های الکتریکی جوین را راه‌اندازی کنیم تا پذیرای طرح‌های فناور محور برای توسعه هر چه بیشتر تولیدات خود باشیم و در این خصوص حمایت‌های مالی از طرح تا رسیدن به محصول را دنبال می‌کنیم و ایده پرداز را از منافع محصول تولیدی بهره‌مند خواهیم کرد.

گفتنی است کارخانه ماشین‌های الکتریکی جوین با تولید حدود ۱۳ هزار دستگاه الکتروموتور سبک و سنگین معادل ۱۲۰۰ مگاوات بزرگترین تولید کنند الکتروموتور در خاورمیانه محسوب می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از وزارت علوم، تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر msrt.ir/۶۷۲۷۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین