پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۵۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
یکی از حوزه‌های دارای نظارت اندک و فعالیت بعضا سلیقه‌ای، حوزه درآمد- هزینه شرکت‌های تابعه وزارت نفت است. قالیباف مدعی شده است که ‏مجلس با الزام بانک مرکزی به واریز همه منابع فوق به حساب خزانه وبستن سایر حساب‌ها، ضمن رفع این ایراد، شفافیت و انضباط مالی شرکت‌های وابسته به وزارت نفت را افزایش داد.
شعار سال: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس تاکید کرد: مجلس با الزام بانک مرکزی به واریز همه منابع حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی به حساب خزانه و بستن سایر حساب‌ها، شفافیت و انضباط مالی شرکت‌های وابسته به وزارت نفت را افزایش داد.

رئیس مجلس در طی توئیتی در این باره نوشت: یکی از معضلات اداره کشور، تعدد حساب‌های درآمدی و عدم نظارت دقیق بر منابع حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی است.

وی ادامه داد: ‏مجلس با الزام بانک مرکزی به واریز همه منابع فوق به حساب خزانه و بستن سایر حساب‌ها، ضمن رفع این ایراد، شفافیت و انضباط مالی شرکت‌های وابسته به وزارت نفت را افزایش داد.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۱۰۵۰۰۰۵۷۰، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
0
0
برای شروع قدم خوبی برداشته شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین