پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۳۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
سفیر ایران در قطر، خبر درگیری لفظی خود با علی دایی در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی را تکذیب کرد. حمید رضا دهقانی سفیر ایران در قطر با تکذیب این بگو مگو می‌گوید: این ادعا به کلی دروغ است.
شعار سال: پس از ماه‌ها انتظار مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در شهر دوحه با حضور بزرگان فوتبال دنیا برگزار شد و ۳۲ تیم گروه‌ها و حریفانشان را شناختند. این رقابت‌ها از انتهای آبان‌ماه تا انتهای آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

دایی یکی از ۸ چهره‌ای بود که مراسم قرعه کشی جام جهانی را برگزار کردند و البته یکی از خوش‌تیپ‌ترین چهره‌های حاضر در مراسم هم بود که با بردن نامش ایرانی‌ها احساس غرور کردند.

بعد از پایان این قرعه کشی متنی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که حمید رضا دهقانی سفیر ایران در قطر از علی دایی خواسته تا بدون کراوات در این مراسم حضور پیدا کند، اما او مخالفت کرده است.
 
ماجرای درگیری لفظی علی دایی با سفیر ایران در قطر؟

در این ادعا عنوان شده که «حمید رضا دهقانی به علی دایی می‌گوید لطفا کراوات را باز کنید و دایی به او می‌گوید: شما؟

دهقانی با تعجب به دایی می‌گوید: چگونه مرا نمیشناسی من سفیر ایران در دوحه هستم!

علی دایی در پاسخ به او نیز می‌گوید: اینجا یک رویداد ورزشی است نه سیاسی، دعوت شما به این جشن نابجا بوده است، اما حالا که دعوت شدی ریش خود را بزنید و با این ریش در این مراسم شرکت نکنید»

حال، حمید رضا دهقانی سفیر ایران در قطر با تکذیب این بگو مگو می‌گوید: این ادعا به کلی دروغ است.

او ادامه می‌دهد: اصلا علی دایی را ندیده است که بخواهد با او سخن بگوید.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت صبح شد، تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۵۰۳، www.sobhshod.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین