پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۷۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
با وجود آنکه میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرده است که نرخ آزد نانوایی‌ها تغییر نخواهد کرد. در شهر تهران، نان بربری ساده را به مبلغ سه هزار تومان و نان آپشن دار کنجدی را به مبلغ پنج هزار تومان می‌فروشند. واقعا به حال دو سازمان حمایت از مصرف کننده و تعزیرات باید گریست. واقعا فکر می‌کنید که دریافتی شما حلال است آقایان؟ اتحادیه نانوایان هم که گویی شبه خمیر تشریف دارد که کمتر نظارتی بر این حوزه وجود ندارد. متاسفانه نان از جمله کالا‌هایی است که کم توجهی به برخی حاشیه‌ها در خصوص آن، پیامدزا بوده و متاثر کننده افکار عمومی است.
شعار سال: میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این که پس از تصمیم دولت برای گرانی آرد صنف و صنعت، برخی آن را مقدمه‌ای برای حذف ارز ترجیحی قلمداد کردند، توضیح داد که برای نانوایی‌هایی که نان مردم را تهیه می‌کنند، هیچ تغییری در قیمت آرد داده نشده و کمافی السابق قیمت آرد نانوایی‌ها ثابت است.

«مسعود میرکاظمی» مدعی شده است که در بودجه امسال حدود ۲۰ میلیارد دلار برای تأمین نهاده، کالا‌های اساسی و دارو در نظر گرفته شده است. میرکاظمی درباره طرح توزیع نان با کارت بانکی مخصوص در استان زنجان هم بیان کرد، این تنها یک نمونه است و هدف از آن هم این است که یارانه مستقیماً به مردم و مصرف کننده پرداخت شود و دیگر دست دلالان و واسطه‌ها نرود، چون همه مردم می‌دانند که اثربخشی شیوه فعلی این یارانه‌ها چگونه است. بویژه اینکه وقتی یارانه‌ای چندین سال به این صورت تخصیص می‌یابد، فساد آن هم سیستمی می‌شود. بهترین راه این است که اثربخشی یارانه‌ها را خود مردم به‌صورت مستقیم ببینند و یارانه به‌صورت سر راست به خود مردم پرداخت شود.
تعداد بازدید : 10

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین