پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کنار گود نشستن و گفتن لنگش کن، کار چندان سختی نیست. اما در همان دوران هم می‌دانستیم که عرضه و توان مدیریت کلان بخش کشاورزی را نداشته و حرف می‌زنید. اما به قانون تمکین کردیم و به رای اعتماد شما احترام گذاشتیم. بنظر شما آیا باید اجازه بدهیم تا با همین فرمان، کشور را به ناکجا آباد ببرید؟ زهی خیال باطل.
شعار سال: چند روزی است که شاهد آشفتگی در بازار کالا‌های اساسی از جمله آرد، نان، ماکارونی و... هستیم. به این بهانه صحبت‌های سه سال پیش عبدالملکی (زمانی که هنوز وزیر نبود) را مرور می‌کنیم که نکاتی را به دولت مستقر یادآور شده بود.

وزیر رفاه حدود سه سال پیش در توییتی نوشته بود: جناب ⁧ #دکتر_روحانی⁩،

‌تفهیم این مطلب به جنابعالی که علت افزایش قاچاق گوشت به خارج، کاهش ارزش پول ملی ایران نسبت به پول کشور‌های همسایه (در نتیجه سیاست‌های دولت شما) است و نه «ارزانی قیمت گوشت در ایران»، به دانش بالایی نیاز ندارد که تیم اقتصادی شما نداشته باشند!

‌یا واقعا ندارند؟!

عالم بی عمل، چه را ماند آقای وزیر؟

و حالا امروز چرخ روزگار چرخیده و وزیر کشاورزی کابینه‌ای که آقای عبدالملکی یکی از کلیدی‌ترین پست‌های آن را بر عهده دارد، می‌گوید.

یکی از کشور‌های همسایه ۳ میلیون تن کمبود گندم دارد؛ می‌خواهد این کمبود را به صورت قاچاق از ایران تامین کند؛ آرد را ۱۲ هزار تومان کردیم تا از قاچاق جلوگیری کنیم!

عالم بی عمل، چه را ماند آقای وزیر؟

آقای عبدالملکی.

دیدید بالاخره زمین چرخید و شما هم مجبور شدید دقیقا همان کاری را انجام دهید که دولت قبل را از آن نهی می‌کردید؟ اقتصاد فارغ از دستورات و صحبت‌ها و رجزخوانی‌های شما حرکت می‌کند و درست جایی که فکرش را نمی‌کنید، قدرتش را به شما نشان می‌دهد!
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار:۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۳۳۱۵۲، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین