پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
وکیل مدافع علی مطهری از ثبت شکایت موکلش از مسئول قضایی در استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد به دلیل لغو سخنرانی اش در مشهد خبر داد.

شعار سال: مصطفی ترک همدانی با اشاره به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد، گفت: صبح دوشنبه شکایتی علیه مقام مسئول قضایی در استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد، تنظیم و به مرجع قضایی دادسرای کارکنان دولت تهران تحویل شد.

وی افزود: در پی اقدام غیرقانونی یک مسئول قضایی در استان خراسان رضوی، شکایتی به وکالت از علی مطهری تنظیم و به دادسرای صالحه تقدیم شده است.

وکیل مطهری با اشاره به شکایت دیگر موکلش گفت: دستگاه قضایی در پرونده شکایت علی مطهری در شهر شیراز به خوبی رسیدگی ها را به انجام داد و حتی دادستان وقت عمومی و انقلاب شیراز با دقت و وسواس لازم توانست تقریبا اکثر مقصران و متهمان را شناسایی و به دادگستری تحویل دهد اما متاسفانه یک مقام قضایی در استان خراسان رضوی، خود مانع اجرای قانون اساسی و آزادیهای فردی و اجتماعی شده و همین موجب اخلال در حقوق فردی و اجتماعی موکل نیز شد.

همدانی تصریح کرد: موکل من در مشهد نتوانست از حقوق خود بهره ببرد و ناچار از عدم حضور در محل اقامت شد و بازگشت.

وی افزود: با توجه به اینکه پرونده در حال تحقیقات مقدماتی است از بیان جزییات قانونا معذورم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از حبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1 آذر 1395، کد مطلب: 3830115:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
0
از این نماینده خوشم میاد. سالمه و بواسطه سلامتش از کسی خرده مرده نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین