پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۳۹۴
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
وکیل‌مدافع علی مطهری گفت: پرونده موکلم که با اعلام جرم دادستانی تشکیل شده بود، پس از بررسی منجر به صدور قرار منع تعقیب شد.

شعارسال: مصطفی ترک‌همدانی گفت: با اعلام جرم دادستانی علیه علی مطهری مبنی بر توهین و نشر اکاذیب نسبت به محمود احمدی نژاد رییس‌جمهور سابق پیرامون نطق مطهری در مجلس که گفته بود « ... موضوع عفاف و حجاب اسلامی که در اثر تشویق و ترغیب های پیدا و پنهان آقای رییس جمهور به بدحجابی و بی حجابی اکنون به وضع اسف‌باری رسیده است ... » پرونده‌ای برای موکلم تشکیل شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محتویات پرونده و به لحاظ عدم کفایت ادله اثباتی به اتهام متهم موصوف از نظر بازپرس محرز و ثابت نشد و با استناد به ماده 265 قانون آیین دادرسی کیفری قرار منع تعقیب از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه صادر و اعلام شد که قرار صادره پس از موافقت دادستان ظرف مهلت 10 روزه از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در دادگاه کیفری 2 تهران است.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سال 92 خبر اعلام جرم دادستانی تهران علیه علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را تایید کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار خبر 19 دی 1395، کدمطلب: 315454 ،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین