پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۸۰۴۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از بندر و گمرک چوئبده گفت: به لحاظ قانونی امکان واردات ۶ بار در سال کالای ته لنجی یا ملوانی در بنادر تجاری خوزستان وجود دارد. با هرگونه اقدام قانونی که سبب رونق اقتصادی در بنادر خوزستان شود موافق هستیم.
شعار سال: احسان خاندوزی در بازدید از بندر و گمرک چوئبده افزود: با این اقدام فعالیت لنج‌داران بومی قانونمند شده و می‌توانند از مسیر قانونی کالای خود را وارد کشور کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال رسمیت دادن به واردات کالا‌های ته لنجی یا ملوانی هستیم تا امکان واردات از استان‌های ساحلی تسهیل شود افزود: با هرگونه اقدام قانونی که سبب رونق اقتصادی در بنادر خوزستان شود موافق هستیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا با همکاری وزارت کشور، وزارت صمت و وزارت امور اقتصادی و دارایی، در این زمینه با استان‌های مرزی همکاری می‌کند تا به کار لنجداران که کالای خود را در قالب ته‌لنجی وارد می‌کنند و اغلب متهم به قاچاق می‌شوند رسمیت داده شود.

خاندوزی افزود: صاحبان شناور‌های بومی خوزستان می‌توانند کالا‌های خود را وارد گمرک کنند و پس از ثبت آماری، به عنوان کالای رسمی عرضه شود و حتی می‌توان با رسمیت پیدا کردن این کالا‌ها در بیرون از استان نیز آن‌ها را عرضه کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر به خوزستان از بندر و گمرک اروند کنار و چوئبده بازدید کرد.

وی سپس با تعدادی از دریانوران و ملوانان این دو بندر دیدار و گفتگو کرد و در جریان مشکلات آنان که عموماً روی محور واردات بیشتر کالای ملوانی بود قرار گرفت.

ملوانان خوزستانی می‌توانند طبق فهرست اعلامی از سوی گمرک کالا‌های ته لنجی خود را ازطریق بنادر چوئبده، آبادان، خرمشهر، هندیجان و شادگان بدون پرداخت حقوق گمرکی وارد کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از مانا، تاریخ انتشار:۹ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۹۳۲۵۶، mana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
0
یه خبر خوب برای واردکنندگان کالاهای ته لنجی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین