پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
دکتر نبی‌الله خون‌میرزایی در جریان بازدید از اسکله صیادی آبادان افزود: بنادر صیادی آبادان، اروندکنار و چوئبده از اهمیت استراتژیک در استان خوزستان برخوردار هستند و رفع مشکلات این بنادر و صیادان در دستور کار قرار دارد.
شعارسال: دکتر نبی‌الله خون‌میرزایی در جریان بازدید از اسکله صیادی آبادان افزود: بنادر صیادی آبادان، اروندکنار و چوئبده از اهمیت استراتژیک در استان خوزستان برخوردار هستند و رفع مشکلات این بنادر و صیادان در دستور کار قرار دارد.

وی به اختصاص بودجه به منظور لایروبی اسکله‌های صیادی اروندکنار و چوئبده پس از بررسی میزان آن اشاره کرد و افزود: صیادان به عنوان مرزبانان و حافظان اقتصاد و امنیت کشور در دریا و نوار مرزی هستند و سعی شده با بررسی میدانی مشکلات و نواقص کاری آن‌ها در سفر آبادان راهکار‌هایی اساسی اندیشیده شود.

خون‌میرزایی گفت: در این سفر پس از بررسی میدانی اعتبار مورد نیاز برای رفع مشکلات زیرساختی در بندر صیادی اروندکنار و همچنین سایت پرورش میگو چوئبده پیش‌بینی خواهد شد.
 
 
رفع مشکلات بنادر خوزستان در اولویت است
 

رئیس سازمان شیلات به بررسی مشکلات صیادان و بنادر صیادی منطقه اشاره کرد و افزود: در این سفر یک روزه تصمیم داریم تمام جوانب را برای بهسازی شرایط صیادان بررسی تا گامی موثر برای رفع آن‌ها برداریم.

ساخت اسکله تخلیه و پارکینگ لنج و قایق‌ها به طول ۱۲۵۴ متر، حفاظت ساحل و دیوار ساحلی به طول ۵۵۰ متر، محوطه سازی و تأسیسات زیربنایی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع به منظور ساماندهی شناور‌های صیادی قایق و لنج از سال ۹۰ آغاز و به دلیل تامین نشدن اعتبار لازم تاکنون ۳۰ تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

۲۱۰ شناور شامل ۱۴۸ فروند لنج و ۶۲ قایق در بخش صید و صیادی آبادان فعالیت دارند.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع‌رسانی مانا، تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۰۳۱۱، mana.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین