پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۷۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضا در جدیدترین سخنان خود نسبت به برخورد با کالاهای ته‌لنجی که با مجوز وارد شهر‌ها می‌شوند، انتقاد کرد و خواهان رسیدگی به این موضوع از سوی وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات شد. کالاهای قانونی که بدلیل عدم تعریف قوانین و مشخصه های تشخیص معین، با کالای قاچاق همسان پنداری شده و گرفتاری هایی را برای صاحبان کالا بوجود آورده اند.

شعارسال: روز دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲، محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در نشست شورای عالی قوه قضاییه به موضوع ته‌لنجی‌ها در استان بوشهر هم اشاره کرد.

اعتراض رئیس قوه قضاییه به برخورد تعزیرات استان بوشهر با کالاهای ته‌لنجی

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، او گفت: یکی از مشکلات در استان بوشهر، مسئله ته‌لنجی‌هاست؛ برخی کالا‌های ته‌لنجی که با مجوز وارد شهر‌ها می‌شوند به سبب عدم برخورداری از شناسه، ممکن است به عنوان کالای قاچاق شناسایی و توقیف شوند؛ در این زمینه وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند تا مردم بوشهر نیز که اقتصادشان با دریا گره خورده متضرر نشوند.

اژه‌ای افزود: البته حتما ممکن است کسانی بخواهند از این وضعیت سوءاستفاده کنند و کالای قاچاق وارد کنند که باید این مقوله نیز مورد توجه قرار گیرد.

تعداد بازدید : 4

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اکوایران، تاریخ انتشار: 9بهمن1402، کدخبر: 56376، ecoiran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین