پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۲۲
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
شبکه «اِن‌اِچ‌کِی» ژاپن رسماً تایید کرد که «شینزو آبه» نخست‌وزیر سابق این کشور بر اثر شدت جراحات وارده در پی ترور شدن حین سخنرانی در شهر نارا، جان خود را از دست داده است.
شعار سال: شبکه «اِن‌اِچ‌کِی» ژاپن رسماً تایید کرد که «شینزو آبه» نخست‌وزیر سابق این کشور بر اثر شدت جراحات وارده در پی ترور شدن حین سخنرانی در شهر نارا، جان خود را از دست داده است.

شینزو آبه، نخست وزیر سابق ژاپن، روز جمعه ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) در شهر «نارا» این کشور هدف شلیک گلوله قرار گرفت.

آتش‌نشانی شهر نارا در غرب ژاپن در همان ابتدای انتشار این خبر گفته بود که نشانه‌های حیات در آقای آبه دیده نمی‌شود. دولت ژاپن، اما در اولین واکنش رسمی وضعیت وی را «نامعلوم» اعلام کرده بود.

یوئیچی ماسوزو، فرماندار سابق توکیو هم در توییتی نوشت که نخست‌وزیر سابق ژاپن در حالت ایست قلبی-ریوی قرار دارد. عبارت ایست قلبی-ریوی در ژاپن اغلب در گزارش‌های اولیه و پیش از تایید رسمی مرگ استفاده می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۸۴۷۴۶، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین