پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
شیما قوشه وکیل مدافع شاکیان پرونده تجاوز سریالی کیوان امام وردی گفت که “کیوان امام وردی” در دادگاه بدوی، به اعدام محکوم شد.

شعار سال: شیما قوشه وکیل مدافع شاکیان پرونده تجاوز سریالی کیوان امام وردی گفت که “کیوان امام وردی” به اعدام محکوم شد. وکیل شاکیان در پرونده کیوان امام‌وردی، متهم به تجاوز به ده‌ها زن جوان، از محکومیت او به اعدام در دادگاه بدوی خبر داد.

وکیل قربانیان شکات پرونده کیوان امام‌وردی مدعی شده است که، کیوان امام‌وردی به حکم شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به اعدام محکوم گردیده و حکم اعدام ۱۸ تیر ماه به بنده ابلاغ شده است. از طرف دیگر، رضایت دادن شکات در این پرونده، تأثیری در اجرای حکم اعدام کیوان امام‌وردی ندارد، زیرا وی به اتهامی که دادستان به عنوان مدعی‌العموم شکایت کرده، محکوم به اعدام شده است.


پیشتر شاکیان این فرد در شبکه‌های اجتماعی نوشته بودند: «آزاد بودن این فرد برای همه ما خطرناک است و حضور او می‌تواند برای همه زنان و جامعه ایجاد ناامنی داشته باشد، خصوصا برای ما حتی فکر کردن به نفس کشیدن در شهری که کیوان امام‌وردی‌ در آن رها باشد وحشت‌آور است.»

کیوان امام‌وردی اوایل شهریور ۱۳۹۹ در پی افشاگری ده‌ها زن در توئیتر و اینستاگرام بازداشت شد. به‌گفتۀ شاکیان، او به قربانیان خود پس از خوراندن مشروب حاوی مواد بیهوش‌کننده ، تجاوز می‌کرده است. امام‌وردی در جریان تحقیقات اتهامات مطرح‌شده را رد کرده و گفته بود که این افراد با رضایت خودشان به خانه او رفته‌اند.

در این پرونده اعلام شده بود که این متهم به «۳۰۰ دختر در طول ده سال تجاوز کرده است»، ولی بر اساس گزارش روزنامه همشهری، کیوان امام‌وردی «در جریان تحقیقات به برقراری رابطه جنسی با حدود ۵۰ دختر» اقرار کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۶۸۴۸۸۵، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین