پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۱۷۰۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: فرصت مطالعاتی برای تمام دانشجویان به مدت ۶ ماه امکان‌پذیر است، اما این موضوع دانشگاه آزاد را در بر نمی‌گیرد.
شعار سال:رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: فرصت مطالعاتی برای تمام دانشجویان به مدت ۶ ماه امکان‌پذیر است، اما این موضوع دانشگاه آزاد را در بر نمی‌گیرد.

هاشم داداش پور گفت: بورسیه‌های سنتی دیگر پاسخگو نیستند، زیرا نیاز‌های جدیدی در کشور شکل گرفته که باید متناسب با آن‌ها بورسیه‌های بلند مدت اصلاح شوند.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: فرصت مطالعات تحقیقاتی همواره به شکل سابق ادامه خواهند داشت، اما سعی خواهیم کرد تا دانشجویان ایرانی که قصد ادامه تحصیل در خارج دارند از فرصت‌های مطالعاتی ۶ ماهه استفاده کنند.

او افزود: یکی از شروط فرصت مطالعاتی ایرانیان مقیم خارج این است که دانشجو متناسب با اولویت‌های کشور بتواند از فرصت تحقیقاتی خارج از کشور استفاده کند، اما با وجود بستر و آزمایشگاه‌های لازم و یا موضوعاتی که در ایران فراهم است توصیه نمی‌کنیم تا دانشجویان به خارج بروند.

داداش پور گفت: اگر بودجه کافی داشتیم تمام دانشجویان دکتری ایرانی را به خارج از کشور می‌فرستادیم تا بتوانند از پنجره فرصت‌های بین المللی برخوردار شوند و تجربه زیست را در یکی از کشور‌های دنیا داشته باشند.

او افزود: منابع مالی سازمان امور دانشجویان محدود است، به همین علت بر روی اولویت‌ها تمرکز شده ایم و روی یک رشته خاص آن‌ها را جست و جو نمی‌کنیم بلکه این فرصت را برای تمام دانشجویان فراهم می‌کنیم تا اگر دانشجویی خواست از فرصتی در خارج از کشور بهره بگیرد از آن استفاده کند و این موضوع شامل دانشجویان دانشگاه آزاد نمی‌شود بلکه دانشگاه‌های دولتی را شامل خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:8191270، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین