پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۷۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از گزارش نماینده وزارت اطلاعات به اعضای کمیسیون درباره دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر داد.
شعار سال: ابوالفضل عمویی در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: دستور نخست کمیسیون بررسی لایحه "معاهده انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک" بود که پس از بررسی در کمیسیون تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این لایحه در تیرماه در هیأت وزیران تصویب شده و جهت تصویب به مجلس ارسال شده است و کمیسیون قضایی به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون امنیت به عنوان کمیسیون فرعی آن را پیش از رسیدگی در صحن علنی بررسی کردند که نتیجه بررسی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مثبت بود.

وی ادامه داد: بر اساس این معاهده، جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک در رابطه با انتقال محکومان با یکدیگر همکاری می‌کنند.

عمویی با اشاره به حضور مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه در نشست امروز کمیسیون گفت: علیرضا عنایتی در نشست امروز گزارشی از تحولات سیاسی در کشور‌های حوزه فعالیت خود ارائه داد و ابعاد سفر جو بایدن رییس جمهور آمریکا به منطقه و همچنین تحولات عراق را تشریح کرد و اعضای کمیسیون هم درباره تحولات منطقه اظهارنظر کردند. براساس ارزیابی‌ها سفر بایدن به منطقه، موفقیتی برای ایالات متحده به همراه نداشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در نشست امروز شهریار حیدری رئیس کمیته مرز کمیسیون هم گزارشی از بازدید هیات کمیته مرز به استان سیستان و بلوچستان و مرز‌های جنوب شرق کشور ارائه کرد و مقرر شد که موضوع تقویت حفاظت از مرز‌های جنوب شرق کشور در مناطقی که خلا وجود دارد پیگیری شود.

وی با اشاره به حضور نمایندگان وزارت اطلاعات در جلسه امروز کمیسیون گفت: در این نشست گزارش دقیقی از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی که با هدف ضربه به یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور وارد ایران شده بودند، توسط نمایندگان وزارت اطلاعات ارائه شد.

عمویی خاطر نشان کرد: اشراف نیرو‌های اطلاعاتی کشور بر سرویس‌های دشمن در داخل و خارج از ایران در این پرونده، مورد تقدیر اعضای کمیسیون امنیت ملی قرار گرفت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۹ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۸۴۸۴۰۱۸۵، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین