پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۵۹۲
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
بررسی وضعیت اینترنت همراه و ثابت نشان می‌دهد که از دقایقی پیش دسترسی به پلتفرم اینستاگرام با آی‌پی ایران امکان‌پذیر نیست.هر چند وزیر ارتباطات اطمینان داده بود نسبت به قطع اینترنت و شبکه‌های اجتماعی اقدامی صورت نخواهد گرفت، اما مشاهدات میدانی نشان می‌دهد سرعت اینترنت در برخی نقاط تهران کاهش و حتی برخی اپراتور‌ها از ارائه سرویس اینترنت و حتی دایری خط امتناع کرده اند.

شعار سال: بر اساس خبری که در کانال تلگرامی دیجیاتو منتشر شده از دقایقی پیش دسترسی به این پلتفرم با آی‌پی ایران امکان‌پذیر نیست.

اگرچه این خبر در مناطقی از شهر تهران به سرعت وایرال می‌شود، اما دسترسی به این شبکه اجتماعی به رغم کاهش سرعت اینترنت در بخش‌های زیادی از شهر همچنان مقدور است و خبری رسمی درباره فیلتر این شبکه اجتماعی منتشر نشده است.

هر چند وزیر ارتباطات اطمینان داده بود نسبت به قطع اینترنت و شبکه‌های اجتماعی اقدامی صورت نخواهد گرفت، اما مشاهدات میدانی نشان می‌دهد سرعت اینترنت در برخی نقاط تهران کاهش و حتی برخی اپراتور‌ها از ارائه سرویس اینترنت و حتی دایری خط امتناع کرده اند.

هنوز هیچ منبع رسمی درباره علت قطع اینستاگرام واکنشی نشان نداده است.


اگر اینستاگرام فیلتر شده باشد قطعا یکی از دلایل آن می‌تواند به تجمعات اعتراضی این روز‌ها در رابطه با درگذشت مهسا امینی، ارتباط داشته باشد.

اینستاگرام فیلتر شد؟

برخی گزارش‌ها خبر می‌دهند که سرورهای اینستاگرام در ایران از کار افتادند
 
اینستاگرام فیلتر شد؟
 
نت‌بلاکس فیلتر شدن اینستاگرام در ایران رو تایید کرد
 
نت‌بلاکس یک سازمان مردم‌نهاد است که امنیت سایبری و حکومتی اینترنت را رصد می‌کند و با استفاده از گزارش رسانه‌ها، ماژول‌های کد و ابزار‌های سخت‌افزاری ترافیک داده‌های شبکه را بررسی می‌کند. این سازمان فیلتر شدن اینستاگرام در ایران را تایید کرد.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
برچسب ها: فیلترینگ اینستاگرام ، فیلتر اینستاگرام ، اینستاگرام فیلتر شد؟ ، دسترسی به اینستاگرام با آی پی ایرانی ، عدم دسترسی به اینستاگرام با آی پی ایرانی ، اینستاگرام را فیلتر کردند ، اینستاگرام ایران غیر فعال شد ، طرح صیانت اجرا شد ، فیلترینگ اجرا شد ، طرح صیانت ، مخالفان طرح صیانت ، فیلتر اینستاگرام به کسب و کارها آسیب می زند ، آسیب فیلترینگ به کسب و کارهای اینترنتی ، آسیب فیلترینگ به کسب و کارها ، آسیب فیلترینگ به اقتصاد ، فیلتر اینستاگرام و ورشکستگی مشاغل اینترنتی ، با فیلتر اینستاگرام کسب و کارها ورشکست می شوند ، سرنوشت مشاغل اینستاگرامی با فیلترینگ ، تائید فیلتر اینستاگرام ، فیلترشکن اینستاگرام ، چطوری با فیلتر شکن از اینستاگرام استفاده کنیم ، رونق فیلترشکن فروش ها با فیلتر اینستاگرام ، فیلتر تلگرام ، فیلتر واتساپ ، اینترنت ماهواره ای ، اینترنت استار لینک ، وعده اینترنت ماهواره ای به ایران ، ایلان ماسک و اینترنت ایران ، پوشش ماهواره ای اینترنت ایران ، وصل شدن به اینترنت از طریق استارلینک
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین