پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۴۸۹۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
تصاویر زیر آسمان تهران در روز ۵شنبه است، آسمانی که آبی نیست و به رنگ خاکستری درآمده است. نفس کشیدن شهروندان تهران به مخاطره افتاده، در گیرو دار موضوعات سیاسی، آلودگی هوای تهران و رسیدگی به آن اولویت چندانی گویا برای مدیران ندارد.

شعار سال: تصاویر زیر آسمان تهران در روز ۵شنبه است، آسمانی که آبی نیست و به رنگ خاکستری درآمده است. نفس کشیدن شهروندان تهران به مخاطره افتاده، در گیرو دار موضوعات سیاسی، آلودگی هوای تهران و رسیدگی به آن اولویت چندانی گویا برای مدیران ندارد.

دستگاه‌های متولی رسیدگی کننده به موضوع آلودگی هوای تهران آنقدر زیاد است که هیچ یک پاسخگو که نیستند بمانند، هریک کم کاری را به عهده دستگاه یا دستگا ههای دیگر می‌اندازند.

موضوع آلودگی هوا در دولت‌های مختلف همواره رنگ وبوی سیاسی می‌گیرد و مدیران شهری وشورا‌های مختلف شهر تهران برای نقد رقیب مدام یکدیگر را نقد می‌کنند، ولی متاسفانه در هیچ دولتی و دوره هیچ شهرداری به شکل ریشه‌ای به این موضوع مهم که مستقیم به جان انسان‌ها باز می‌کند، پرداخته نشده است.

پرسش این است آیا زمان آن نرسیده که قوه قضاییه ومدعی العموم به موضوع «آلودگی هوای تهران» ورود کرده و فکری به حال «مردم» کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۳ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۸۱۷۸۳، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین