پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۵۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
محمد رازقی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ما باید و قطعا به سمت مد‌هایی از حمل و نقل برویم که آلودگی‌های کمتری داشته باشند و کارایی بیشتری از آن‌ها شاهد باشیم. وی افزود: حدود ۶۰ درصد از آلودگی شهر ما بخاطر فرسودگی سیستم‌های حمل و نقلی است که قطعا اگر وضعیت حمل و نقل پاک بهتر شود آلودگی شهر نیز کاهش می‌یابد.

شعار سال: محمد رازقی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن گفت: ما باید و قطعا به سمت مد‌هایی از حمل و نقل برویم که آلودگی‌های کمتری داشته باشند و کارایی بیشتری از آن‌ها شاهد باشیم.

وی افزود: ما قبلا اتوبوس برقی را در شهر تهران داشتیم که در محور‌های اصلی این اتوبوس‌ها فعال بودند که متاسفانه بدلیل عدم بروزرسانی آن‌ها جمع‌آوری شدند.

سرهنگ رازقی بیان داشت: در حال حاضر احساس می‌شود که از مد‌های جدید حمل و نقلی بویژه قطار ریلی باید استفاده گردد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: مزایای استفاده از این نوع حمل و نقل بسیار بیشتر بوده و این وسیله آلودگی نداشته و فضای زیادی را در سطح شهر نیز اشغال نکرده و می‌توان از این وسیله استفاده کرد.

وی گفت: در بحث تردد تاکسی‌ها باید از سوخت پاک استفاده شود و از تاکسی‌ها و موتورسیکلت‌های برقی استفاده گردد.

سرهنگ رازقی افزود: حدود ۶۰ درصد از آلودگی شهر ما بخاطر فرسودگی سیستم‌های حمل و نقلی است که قطعا اگر وضعیت حمل و نقل پاک بهتر شود آلودگی شهر نیز کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: استفاده از تاکسی‌ها و موتورسیکلت‌های برقی راه‌حل بسیار خوب و مناسبی برای کاهش آلودگی شهر تهران است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۷۰۷۲۱۵، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین