پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
تغییرات سلسله وار مدیریتی در وزارت جهادکشاورزی و مواجهه با نوعی بحران عدم ثبات، صدای خیلی ها را درآورده است. در عرض یک سال ( 1401) علیمردان اکبری بازنشسته می شود و فردی در آستانه بازنشستگی بنام فریبرز عباسی وارد گود می گردد و سپس سکان را به مدیری دیگر بنام صفدر نیازی شهرکی می دهد. تمام تغییراتی که در عرض هشت ماه در معاونت آب و خاک وزارت جهادکشاورزی رخ داده است. چه کسی روی هملکرد این آقایی که ساداتی نژاد می نامندش و بعنوان وزیر فعالیت می کند، نظارت دارد؟ مسئول این حجم کم لیاقتی ها و چالش ها کیست ؟

شعار سال: بر اساس اخبار دریافتی ،معاونت آب و خاک وزارت جهادکشاورزی ، سومین معاون وزیر را در سال 1401 تجربه کرد. 23 فروردین سال 1401 بود که علیمراد اکبری بازنشسته شد و ساداتی نژاد، فریبرز عباسی مشاور خود و مجری طرح سامانه‌های نوین آبیاری را به سرپرستی معاونت آب و خاک منصوب کرد. حال بعد از گذشت هشت ماه از سرپرستی او در معاونت آب و خاک ، در 23 آذر ماه 1401 ،کنار گذاشته شده است.

سومین تغییر معاون آب و خاک در وزارت جهاد کشاورزی در یک سال

ساداتی نژاد در سومین انتخاب خود برای معاونت آب و خاک ، صفدر نیازی شهرکی را به سمت معاون منصوب کرد.“صفدر نیازی شهرکی” در تاریخ تیرماه 1401 به سمت سرپرست سازمان امور اراضی کشور توسط ساداتی نژاد، منصوب شده بود(نامبرده در قبل ، مدیر کل دفتر مهندسی و حدنگاری سازمان امور اراضی کشور بود).

سومین تغییر معاون آب و خاک در وزارت جهاد کشاورزی در یک سال

در بخشی از حکم جدید نیازی شهرکی آمده است (شبیه حکم فریبرز عباسی) ؛ انتظار است با بهره‌گیری از توان نیروهای متخصص و متعهد آن معاونت و با همکاری و تعامل با معاونین، مدیران، رؤسای سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌ها، گام‌های مؤثری بردارید.

باید جلویا شد که علت این حجم کم توجهی برای تغییر سلسله وار مدیران آنهم بدلیل بازنشستگی در یک معاونت ، سفارشی بودن انتصابات است یا کم اطلاعی جناب ساداتی نژاد و تیم همراه؟ علت تغییر یک مذیر تازه منتصب شده( نیازی شهرکی) و انتقال به سازمان دیگر( از امور اراضی به آب و خاک) چیست؟

آقای ساداتی نژاد ، دوره مدیریت حضرتعالی را به اعتقاد برخی از کارشناسان، می توان یکی از کم خاصیت ترین دوره ها و روندهای مدیریتی در وزارت جهادکشاورزی ارزیابی نمود. مراقب آخرت خودت باش جناب وزیر، دنیا کشاورزان که از دست رفت؟!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین