پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۴۸۹
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال گفت: طبق اعلام AFC از امروز کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایران رفع تعلیق شده و مسئولیت فدراسیون فوتبال برای صدور مجوز بیش از قبل است.

شعار سال: مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال روز جمعه در بازدید از روند احداث اولین زمین چمن هیبریدی ایران در جزیره کیش اظهار کرد: ساعاتی پیش AFC رفع تعلیق ایران را به صورت رسمی اعلام کرد و از امروز به بعد و باشگاه‌های ما از جمله پرسپولیس و استقلال مشکلی برای صدور مجوز حرفه‌ای نخواهند داشت.

تاج افزود: همچنین AFC به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده چنانچه به دنبال سندسازی و صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها بدون در نظر گرفتن استاندارد‌های پنجگانه باشد، در این صورت خود فدراسیون فوتبال تعلیق خواهد شد.

وی اضافه کرد: در صورت تعلیق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی دیگر هیچگونه فعالیت بین المللی نخواهد داشت که این امر مشکلات بسیاری را در پی خواهد داشت.

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی اظهار کرد: رفع تعلیق فوتبال به دلیل اینکه اعطاء مجوز حرفه‌ای به باشگاه‌ها باید با حداکثر دقت انجام شود مسوولیت فدراسیون فوتبال را مضاعف می‌کند.

وی گفت: همچنین با توجه به مشخص شدن اعضای کمیته‌های بدوی و استیناف فدراسیون، این کمیته‌ها باید حداکثر دقت را به کار ببندند تا روند صدور مجوز باشگاه‌ها به درستی صورت بگیرد.

تاج با اشاره به تسریع روند بازسازی مجموعه زمین چمن و استادیوم فوتبال المپیک کیش یادآور شد: اولین زمین چمن هیبریدی استاندارد کشور با گنجایش هفت هزار تماشاگر در جزیره کیش ساخته شده است که این کمک می‌کند که فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی بتوانند از این ظرفیت مطلوب استفاده کنند.

تعداد بازدید : 5

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۴۹۷۸۲۴۰، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین