پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۵۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
در مراسم تودیع و معارفه با حضور دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، هیات عامل و دیگر مسئولان ارشد بانک ملی ایران، علی رضا گچ پز زاده به عنوان سرپرست جدید معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران معرفی شد و از زحمات محسن امین زارع، تشکر گردید. فرزین بر ماموریت های جدید نظیر تسریع در تامین ارز برای تجارت خارجی، فعال سازی بیشتر شعب خارجی برای جذب و تامین سرمایه و ارز و منابع جدید ، در پیش گیری رویکردهای جدید فعالیتی در معاونت امور ارزی، تاکید نمود.

شعار سال: در مراسم تودیع و معارفه تدارک دیده شده، دکتر محمدرضا فرزین با اهدا لوح ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند محسن امین زارع عضو هیات عامل و معاون پیشین امور ارزی و بین الملل بانک ملی بیان داشت که، با توجه به نگاه جدید در حوزه ارزی و بین الملل بانک نیاز است تا دانش و نیرو‌های مسلط، جوان و جدیدی به این حوزه تزریق گردیده و با شتاب بیشتری شاهد تحقق اهداف و راهبرد‌های جدید بانک در این حوزه باشیم.از طرف دیگر با توجه به گسترش مبدا و مقصد تجارت کشور طی ماه‌های اخیر،سرعت بخشی به فعالیت‌های ارزی بانک در راستای توسعه تجارت خارجی کشور امری لازم و ضروری است.

تعیین سرپرست جدید معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی

وی در ادامه با اشاره به این که شعب و بانک‌های خارج کشور باید محل جذب منابع و سرمایه گذاری ارزی جدید باشند، گفت: با وجود گستردگی نهاد‌های مالی و تعدد شعب مختلف ارزی بانک ملی ایران در خارج کشور منابع جدید ارزی باید برای سرمایه گذاری و تامین مالی در کشور جذب شوند. امسال بانک ملی ایران سهم عمده و قابل توجهی در پرداخت ارز اربعین در شبکه بانکی داشت و بی شک بخش امور ارزی بانک با حضور مدیریت جدید و همکاران پرتلاش با نگاه به جلو موجب نتایج ارزشمند در بانک خواهند شد.
عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در این مراسم افزود: امیدواریم سرپرست معاون جدید امور ارزی و بین الملل بانک با کمک اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک در موقعیت جدید با ارائه نقشه راه جدید منشأ خدمات مثبت باشند.

لازم به توضیح است که محسن امین زارع در شهریور ماه 1397 به سمت معاون ارزی و امور بین الملل بانک ملی انتخاب شده بود. علیرضا گچ پز زاده نیز ، پیش از این مدیر عامل صرافی ملی ایران را عهده دار بود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از روابط عمومی بانک ملی/ سایر منابع

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین