پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۸۵۷۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
اعضای هیات امنای بانک کارگشایی با حکم دکتر فرزین مدیرعامل بانک ملی ، تعیین شدند.در این نشست، مدیرعامل بانک ملی ایران در احکام جداگانه‌ای ابوالفضل نجارزاده به عنوان رئیس و عضو و سید فرید موسوی، حسن مونسان، غلامرضا پناهی، امیر مسعود رزازان و امیرحسین امین آزاد را به عنوان اعضای دیگر هیات امنای بانک کارگشایی منصوب و احکام آن‌ها را تقدیم کرد.

شعار سال: دکتر فرزین در نشستی با اعلام تشکیل هیات امنای بانک کارگشایی اعضای آن را به منظور توسعه و تنوع محصول و همچنین تقویت و ایجاد ظرفیت‌های جدید در راستای تداوم خدمات رسانی بهینه به مشتریان منصوب کرد. محمد رضا فرزین در این نشست توسعه محصول و بهبود خدمات را در بانک کارگشایی برای گروه‌های هدف لازم وضروری دانست و اظهار داشت: از هم اکنون تمامی برنامه ریزی‌های صورت گرفته، وضع مقررات و ابلاغ آیین نامه‌ها باید در راستای تغییر و تحول و تقویت و بهبود کیفیت در سرعت بخشی به خدمات بانک کارگشایی باشد تا زمینه رضایتمندی مشتریان بیش از پیش فراهم شود.

انتصاب اعضای هیات امنای بانک کارگشایی ، با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران

وی با اشاره به نقش آفرینی بانک کارگشایی در ارائه تسهیلات خرد در کشور افزود: ارائه این خدمات موجب گره گشایی از مشکلات مردم و رضایت مشتریان را در پی دارد که این هدف و راهبرد اصلی و اساسی در بانک است. مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه این نشست ضمن این که مهمترین وظیفه اعضای هیات امنای این واحد از بانک را ارائه خدمات بهینه و کسب رضایت مندی مشتریان دانست، بر استفاده از ابزار‌های نوین، تنوع وثایق و توسعه محصول و ظرفیت‌های بانک کارگشایی تاکید کرد.

انتصاب اعضای هیات امنای بانک کارگشایی ، با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران

در ادامه این نشست هر یک از اعضای هیات امنای بانک کارگشایی به تبیین دیدگاه‌ها و بیان نقطه نظرات خود در خصوص تقویت و تنوع محصول و همچنین چگونگی تغییر و تحول در بانک کارگشایی پرداختند. محمود امیری فرد رئیس بانک کارگشایی نیز در این نشست حضور داشت و گزارشی از عملکرد و اقدامات مهم و موثر بانک کارگشایی ارائه کرد.

انتصاب اعضای هیات امنای بانک کارگشایی ، با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران

در این نشست، مدیرعامل بانک ملی ایران در احکام جداگانه‌ای ابوالفضل نجارزاده به عنوان رئیس و عضو و سید فرید موسوی، حسن مونسان، غلامرضا پناهی، امیر مسعود رزازان و امیرحسین امین آزاد را به عنوان اعضای دیگر هیات امنای بانک کارگشایی منصوب و احکام آن‌ها را تقدیم کرد.

توضیحات برای بهره برداری بیشتر از خبر: 

بانک کارگشایی پس از تأسیس بانک ملی ایران درسال ۱۳۰۷ و براساس مصوبه مجلس به عنوان یکی از واحد‌های تابعه بانک ملی ایران معرفی شد و با تغییر نام به بانک کارگشایی، آغاز به فعالیت نمود. بانک کارگشایی در حال حاضر با ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمت از جمله پرداخت وام قرض الحسنه، اعطای تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری در مدت یک روز بدون پرداخت اقساط ماهانه، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب‌های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و… به مشتریان خود است. بانک کارگشایی در مدت ۷ ماهه ۱۴۰۱ تعداد ۴۸ هزار و ۴۴۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بیش از یک هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال و تعداد ۵۶ هزار و ۱۶۲ فقره تسهیلات جعاله به ارزش بیش از هشت هزار و ۹۸۱ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از روابط عمومی بانک ملی/ سایر منابع.

اخبار مرتبط
برچسب ها: اعضای هیات امنای بانک کارگشایی ، اعضای جدید هیات امنای بانک کارگشایی ، حکم دکتر فرزین برای اعضای هیات امنای بانک کارگشایی ، ابوالفضل نجارزاده عضو هیات امنای بانک کارگشایی ، ابوالفضل نجارزاده رئیس هیات امنای بانک کارگشایی ، سید فرید موسوی عضو هیات امنای بانک کارگشایی ، حسن مونسان عضو هیات امنای بانک کارگشایی ، غلامرضا پناهی عضو هیات امنای بانک کارگشایی ، امیر مسعود رزازان عضو هیات امنای بانک کارگشایی ، امیرحسین امین آزاد عضو هیات امنای بانک کارگشایی ، احکام دکتر فرزین برای اعضای هیات امنای بانک کارگشایی ، بانک کارگشایی چیست ، بانک کارگشایی کجاست ، وام گرفتن از بانک کارگشایی ، وظایف بانک کارگشایی ، رابطه بانک ملی با بانک کارگشایی ، توسعه محصول و بهبود خدمات را در بانک کارگشایی ، نقش آفرینی بانک کارگشایی در ارائه تسهیلات خرد ، محمود امیری فرد رئیس بانک کارگشایی ، سوابق ابوالفضل نجارزاده ، سوابق سید فرید موسوی ، سوابق حسن مونسان ، سوابق امیرمسعود رزازان ، سوابق امیرحسن امین آزاد ، سوابق غلامرضا پناهی ، تاریخچه بانک کارگشایی ، سرتحولات در بانک کارگشایی ، خدمات قابل ارایه در بانک کارگشایی
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین