پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک گفت: معضل آلودگی صوتی معدن سنگ آهک سخت کوشان شهر آبیک پیگیری می شود.
شعارسال: مرتضی نعمتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: با توجه به ایجاد آلودگی صوتی از سوی معدن سنگ آهک سخت کوشان شهر آبیک و گلایه های مردمی ناشی از این موضوع، معضل آلودگی صوتی این معدن پیگیری می شود.

وی فعالیت معدن سنگ آهک سخت کوشان شهر آبیک را قانونی ذکر کرد و افزود: سال ها پیش طی استعلامات لازم از ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و منابع امور آب به مدیر شرکت سخت کوشان مجوز فعالیت داده شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک ادامه داد: منابع معدنی از منابع غنی در دنیا محسوب می شود و دولت نیز از استخراج منابع معدنی حمایت می کند.

نعمتی اضافه کرد: طی نشستی با مدیران شرکت سنگ آهک سخت کوشان شهرستان آبیک، معضل آلودگی صوتی ناشی از انفجارها برای استخراج سنگ آهک پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست راهکارها و پیشنهادهای لازم برای کاهش آلودگی صوتی ناشی از انفجار سنگ آهک ارائه می شود تا آلودگی صوتی به حداقل برسد.

این مسؤول با بیان اینکه به دلیل رکود بازار، معدن سنگ آهک شهرستان آبیک مدتی فعال نبود ولی به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است مطرح کرد: فعالیت معدن سنگ آهک سخت کوشان آبیک نیز طبق بخشنامه، قوانین و استعلام موجود صورت می گیرد که این سنگ آهک در شرکت ها و کارخانجات آهک سازی و شیشه کاربرد دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک در خصوص مشکل مردم روستای کزلک با سرمایه گذار معدن خاک صنعتی این روستا گفت: این مشکل کماکان ادامه دارد ولی فرد سرمایه گذار مجوز لازم استخراج از معدن را دارد.

به گزارش فارس، انفجارهای معدن سنگ آهک سخت کوشان شهر آبیک سبب نارضایتی در مردم شده و هرازگاهی صداهای مهیبی از انفجار به گوش می رسد که بعضاً دلخراش است.

خبرنگار فارس آبیک همچنان پیگیر کاهش آلودگی صوتی ناشی از انفجارهای معدن سنگ آهک سخت کوشان خواهد بود تا گلایه ها و نارضایتی مردم شهر آبیک مرتفع شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبری دمادم، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: 3117381، www.damadam.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین