پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
نیروهای داوطلب مردمی عراق از آغاز مرحله پنجم عملیات خود در غرب موصل، موفق شدند پیشروی‌های سریعی کسب کنند.

شعارسال: نیروهای داوطلب مردمی عراق از آغاز مرحله پنجم عملیات آزادسازی غرب موصل تاکنون، چندین روستا در اطراف تلعفر را آزاد کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای داوطلب مردمی عراق موفق شدند روستاهای تل سمیر، تل عبطان، تل سمیرالشمالی، ام نخیلیه و ام الحجیرات السفلی در شمال غرب تلعفر را از لوث تروریستهای داعشی آزاد کنند.

این نیروها همچنین روستاهای مفلکیه، الفطسه و العجبوری در غرب موصل را آزاد کردند.

نیروهای داوطلب مردمی عراق امروز شنبه موفق شدند روستای البینونه در جنوب شهرستان تلعفر در از لوث داعش آزاد کنند.

نیروهای داوطلب مردمی عراق روز گذشته از آغاز پنجمین مرحله عملیات خود در غرب موصل برای آزادسازی مناطق باقی مانده تحت اشغال داعش خبر دادند و موفق شدند در ساعات اول این عملیات، چندین روستا را آزاد کنند.

شهر تلعفر که در سال 2014 به اشغال گروه تروریستی داعش در آمده است، 65 کیلومتر با مرکز موصل فاصله دارد و ماموریت آزادسازی این شهر به نیروهای داوطلب مردمی عراق سپرده شده است.

این شهر پایگاه مهم داعش و راهی برای عبور تروریست‌ها از سوریه به موصل و بالعکس است و از این مسیر همه کمک‌های لجستیک برای داعش فرستاده می‌شود.

حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق، بامداد دوشنبه 26 مهر از آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل از چنگ گروه داعش خبر داد.

نیروهای عراقی اعم از نیروهای ارتش، پلیس فدرال و داوطلب مردمی و پیشمرگه از آغاز عملیات آزادسازی موصل تاکنون صدها کیلومترمربع و دهها روستا را از چنگ تروریستهای داعشی آزاد کردند و پیشروی آنها در تمام محورهای عملیاتی همچنان ادامه دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 6 آذر 1395، کدمطلب: 1251292 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین