پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۵۷۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
روز گذشته فیلمی از یک مدرسه غیرانتفاعی در شهرستان قائمشهر در فضای مجازی در حال انتشار و دست به دست شدن است که در آن هم‌خوانی آهنگ تعدادی از دانش آموزان در این مدرسه را نشان می‌دهد. مدیر کل آموزش و پرورش مازندران درباره رسیدگی به این مسئله گفت: به‌دنبال پخش آهنگ مبتذل توسط معلم یک مدرسه در شهرستان قائمشهر برخورد اداری لازم انجام شد و ضمن قطع همکاری با وی، به احتمال مجوز فعالیت مدرسه نیز لغو خواهد شد.باید از مدیر محترم آموزش و پرورش پرسید که بر اساس کدام اختیارات قانونی در مقابل یک خطا، چنین برخورد حذفی و خشنی را در پیش گرفته اند. اگر جای معلم یا مدیر مدرسه بودیم، برعلیه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر ، شورای نظارت استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان ، طرح دعوی کیفری می کردیم و تا عزل ایشان هم مسئله را دنباله گیری می نمودیم. حد اعلی برخورد با این اشتباه معلم، توبیخ با درج در پرونده و درخواست عذرخواهی رسمی از مردم و مسئولان ، می تواند باشد و تذکر به مدرسه برای ممانعت از تکرار چنین اشتباهاتی.

شعار سال: روز چهارشنبه تاکنون، فیلمی از یک مدرسه غیرانتفاعی در شهرستان قائمشهر در فضای مجازی در حال انتشار و دست به دست شدن است که در آن هم‌خوانی آهنگ گنگستر شهر آمل ، تعدادی از دانش آموزان در این مدرسه را نشان می‌دهد.

تعداد بازدید : 1060

حسین کمالی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در این خصوص بیان داشت که به‌دنبال پخش آهنگ مبتذل توسط معلم یک مدرسه در شهرستان قائمشهر (شعار سال: “موسیقی گنگستر‌ شهر‌ آمُل”) برخورد اداری لازم با معلم انجام شد و ضمن قطع همکاری با وی، به احتمال ، مجوز فعالیت مدرسه نیز لغو خواهد شد( شعار سال: کشور قانون دارد آقای حسین کمالی. برخورد انضباطی و اداری یک ضرورت غیر قابل انکار است. اما سطح و میزان برخورد نیز باید تناست با تخلف داشته باشد. با قید فوریت تقاضای تجدید نظر داریم) .

حسین کمالی افزود: این فیلم کوتاه از روز چهارشنبه در فضای مجازی به سرعت منتشر شد و پس از آن اداره کل آموزش و پرورش مازندران پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد. پس از بررسی و راستی آزمایی وقوع این اقدام در مدرسه مورد نظر، اقدامات اداری لازم در این خصوص پیگیری شد. مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه شورای نظارت، روند فعالیت حرفه‌ای مدارس غیرانتفاعی را بررسی می‌کند، گفت: رییس آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر جلسه شورا را برگزار کرد و درخصوص موضوع اتفاق افتاده تصمیم گیری‌های اداری لازم اتخاذ شد؟؟؟. براساس تصمیم و رای این شورا، در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخورد‌های اداری دیگر نیز با مدرسه صورت خواهد گرفت. همچنین این شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد.مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: همچنین احتمالا مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.

کمالی افزود: این اقدام معلم مدرسه که به نظر می‌رسد بدنبال شادکردن دانش آموزان بود از روی ناآگاهی انجام شد( شعار سال: تویی که اعتراف می کنی از روی ناآگاهی انجام شده، چطور حکم به عزل می دهی؟و لغو مجوز مدرسه؟). وی تاکید کرد: مدارس غیرانتفاعی که بخش بزرگی از فضا و فعالیت آموزشی مازندران بر دوش آن‌ها قرار داد در انجام فعالیت‌های خود می‌بایست براساس سیاست‌های آموزش و پرورش عمل کنند.

توضیحات تکمیلی شعار سال برای بهره برداری بیشتر از خبر:

متاسفانه گویا با خودمان و منافع ملی مان و هویت دینی ما دچار جنگ و لج بازی شده ایم. هر کم صلاحیت و بی صلاحیت و پر صلاحیتی را بدلیل ارتباطات با فلانی و فلانی، عموما بدون طی کردن سلسله مراتب حرفه ای لازم، مدیر و وکیل و وزیر می کنیم. نتیجه می شود برخورد هیجانی و عموما سطحی با مسائل زیر و درشت . در خصوص حادثه اخیر به آمار زیر توجه کنید.

عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد بیان داشته که طبق آمار گوگل ترند، برخورد با معلم قائم شهری در ماجرای گنگستر شهر آمل، حجم جستجوی این ترانه محلی مجید احمدی، خواننده دهه هفتادی را طی ۲۴ ساعت اخیر، به ۲.۵ برابر بیش از جستجوی سرود سلام فرمانده در ایران رسانده است.

برخورد تند و غیر ضروری یا معلم خطاکار قائمشهری و مدرسه غیر انتفاعی، داستان با یک توبیخ قابل حل نبود؟

آیا نباید گفت خجالت. آیا نباید پیگیری کیفری کرد و چند مدیر و شورا که ساده‌ترین مسائل خرد را که با چهار دقیقه صحبت کردن و توضیح دادن برای افکار عمومی و تعهد به دو برخورد اداری و یک معذرت خواهی، قابل حل است، را تبدیل به تیتر اول مسائل شبه امنیتی می‌کنند، به پای میز محاکمه کشاند؟
کشور بشدت تشنه خردورزی، فسادستیزی، شایسته سالاری و کنار نهادن جماعت نادان است. واگشت بعدی برای اصلاح امور از انقلاب ۵۷ و احیای مجدد آن در گام دوم انقلاب می‌گذرد. ارایه تعریفی جدید از ضدانقلاب، منافق و نفوذی. پاکسازی و ریشه کنی چهار دسته متعصبین ، منتفعین( سر سفره نشسته های بی شرف شکم باره)، منافقین و نفوذی ها
آقای رئیس جمهور، قوه محترم قضائیه، مجلس پرحاشیه یازدهم، چرا رسانه‌ها را آزاد نمی‌گذارید تا خودمان در چارچوب قانون، جماعت مدیر کم خاصیت و پرحاشیه را در عرض چند سال، برایتان چنان تربیت کنیم و توانمند نماییم که الگو باشند برای دیگران.نظارت موثر و حرفه ای رسانه ای، خیلی ها را وادار به رفتار استاندارد و استاندارد سازی رفتار می کند. واقعا چرا؟

اخبار تکمیلی مرتبط با خبر:

بعد از تندروی های اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران در اخراج معلم خاطی و ادعای تصمیم گیری آتی درباره لغو مجور مدرسه،شاهد تغییرات و تحولاتی چند در عرض 72 ساعت پس از وقوع رویداد و بازگشت مجدد معلم خاطی یا خانم صدف صفرزاده به سر کار می باشیم. موضوعی که باید پرسید ،آیا ارزش این حجم تند روی ها و جنجال ها را داشت؟

ادعای جذب خانم معلم اخراجی در بخش فرهنگی باشگاه نسجاجی مازندران + توضیحات تکمیلی باشگاه :

بعد از انتشار خبر اخراج صدف صفرزاده، باشگاه فوتبال نسجاجی مازندران ، مدعی جذب ایشان شد. جذبی که در اذهان برخی نهادها، تعبیر به حمایت از هنجار شکنی ها گردید و باشگاه را وادار ساخت که توضیحات تکمیلی در این خصوص ارایه دهد.روابط عمومی باشگاه نساجی، باشگاه نساجی مازندران در نامه‌ای سرگشاده در خصوص سوءتفاهمات اخیر بابت یک خانم معلم جوان مازندرانی و استخدام او توضیحی ارائه داد. در این نامه آمده است.

بدینوسیله به استحضار عموم می‌رساند؛ باشگاه نساجی مازندران ضمن احترام به فرهنگ و عرف عمومی کشور، همواره در چارچوب قوانین گام برداشته و ملزم به رعایت تصمیمات نهاد‌های ذی صلاح کشور است؛ لذا من باب برخی برداشت‌های نادرست درخصوص استخدام یک معلم جوان مازندرانی و هوادار نساجی که موجب سوء تفاهم گردیده، صمیمانه پوزش می‌خواهیم. بدیهی است احسان و نیکوکاری از جمله مفاهیم ارزشمندی است که در آموزه‌های دینی و حتی فرهنگ پهلوانی ورزشی، مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است. در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز کاربرد زیادی داشته و باشگاه نساجی نیز در راستای پیشوند فرهنگی خود، اقدام نمود.

نامه آیت الله علی معلمی عضو خبرگان رهبری به استاندار مازندران :

آیت الله علی معلمی نماینده پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت کتبی و شفاهی پیگیر این موضوع شدند تا به مناسبت عید مبعث، مسئولان او را مورد بخشش قرار دهند تا به مدرسه بازگردد و به کار خود ادامه دهد.آیت الله علی معلمی در نامه‌ای به استاندار مازندران نوشت:

جناب دکتر حسینی‌پور با اهدای سلام و تحیات و تبریک عید مبارک مبعث به عرض می‌رسد خانم صدف صفرزاده که در یکی از مدارس غیر انتفاعی با حضور ایشان، موسیقی نامناسبی پخش شده بود؛ از این پیش آمده متاسف است و از مسئولان محترم ذیربط تقاضای عفو و بخشش دارد و قول می‌دهد در انجام وظیفه با تعهدات دینی و الزام عملی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی عمل کند، لذا انتظار می‌رود با پیگیری جنابعالی حل مشکل گردد و مشارالیه به کارش ادامه دهد.

مزید تشکر و امتنان است والسلام

برخورد تند و غیر ضروری یا معلم خطاکار قائمشهری و مدرسه غیر انتفاعی، داستان با یک توبیخ قابل حل نبود؟

عذرخواهی رسمی صدف صفرزاده ( معلم قائمشهری) از مردم و مسئولان :

خانم معلم قائمشهری از خانواده دانش آموزان و مردم عذرخواهی کرد و اخبار مربوط به اخراج شدن خود را تکذیب کرد. بنا بر اخبار دریافتی، خانم معلم به دستور استاندار، وارد چرخه تدریس شده است.

تعداد بازدید : 129
 
این در حالی است که در ساعاتی پیش ،وزارت آموزش و پرورش، اطلاعیه ای درباره بررسی و تصمیم گیری درباره وضعیت خانم معلم قائمشهری در روزهای آینده داده بود. یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در این باره گفته بود، در اولین جلسه شورای نظارت بر مراکز و مدارس غیردولتی، موضوع معلم قائمشهری بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد. در بحث گزینش‌ها هم باید به طور کامل و در همه موارد گزینش‌ها دقیق باشند و افرادی که وارد آموزش و پرورش می‌شوند و در مدارس غیر دولتی معلم می‌شوند، باید براساس دستورالعمل‌هایی که برای معلمین هست، رفتار کنند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
برچسب ها: پخش آهنگ مبتذل توسط معلم یک مدرسه در شهرستان قائمشهر ، اخراج معلم مازندرانی به علت پخش آهنگ مبتذل ، اخراج معلم مازندرانی به علت پخش موسیقی در مدرسه ، لغو مجوز فعالیت مدرسه در قائمشهر به علت پخش آهنگ مبتذل ، فیلم مدرسه غیرانتفاعی در شهرستان قائمشهر ، آهنگ مبتذل در مدرسه قائمشهر ، همخوانی دانش آموزان مدرسه قائمشهر با آهنگ مبتذل ، موسیقی مبتذل در مدرسه ، اخراج معلم ، توبیخ معلم خطاکار قائمشهری ، توبیخ معلم قائمشهری ، تندروی آموزش و پرورش مازندران در اخراج معلم قائمشهری ، گنگستر شهر آمل و اجراج معلم قائمشهری از مدرسه ، عدم تناسب جرم با توبیخ در آموزش و پرورش ، ضرورت تجدید نظر در حکم معلم قائم شهری ، زیاده روی در برخورد با معلم مدرسه قائمشهر ، صلاحیت زیر سوال شورای نظارت بر اساس حکم صادره ، پخش موسیقی در مدارس ، ممنوعیت پخش موسیقی در مدارس ، پخش موسیقی مبتذل در مدرسه قائمشهر ، کلیپ موسیقی منتذل مدرسه قائمشهر ، فیلم معلم قائمشهری ، پخش آهنگ در مدرسه قائمشهر ، ترانه محلی مجید احمدی ، حسین کمالی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران ، دانلود کلیپ معلم قائم شهری ، دانلود کلیپ معلم قائمشهری ، گنگستر شهر آمل وومه ، مجید احمدی خواننده گنگستر شهر آمل ، زیبای من تویی دلخواه من ، کنگستر آمل ، صدف صفرزاده معلم خاطی ، استخدام معلم قائمشهری در باشگاه نساجی مازندران ، توضیحات باشگاه نسجاجی مازندران برای جذب خانم معلم قائمشهری ، نامه آیت الله علی معلمی عضو خبرگان رهبری به استاندار مازندران ، نامه علی معلمی به حسینی پور ، توضیحات تکمیلی معلم قائمشهری ، عذرخواهی معلم قائمشهری ، توضیحات وزارت آموزش و پرورش درباره معلم قائمشهری
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
1
0
اگر چند نهاد مدنی به دفاع از معلم و مدرسه برعلیه آموزش و پرورش و هر ارگان تندروی دولتی دیگر، شکایت کنند، یاد می گیرند که موقع حکم ، دست و پای خودشان را جمع و جور کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
0
0
واقعا اگر رسانه ها آزاد باشند و حمایت شوند، مدیران مثل اینکه جلوی دوربین هستند، خودشان را جمع و جور می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
زرنگ های شعار سال، واقعا نمی دونید که این اتفاق می تونه یک بازی هدایت شده و جهت دهی دلخواه به یک رویداد باشه تا افکار عمومی چند روز هم شده درگیر اون باشن؟
یک اتفاق افتاده(پخش موسیقی و گزارش هم شده)، زنگ می زنند و مدیر رو بشکل غیرمستقیم می ترسونن و به سمت برخورد هیجانی و افراطی هدایت می کنند. بعد رویداد درون مدرسه ای یا نهایتا محلی ، تبدیل به رویداد ملی می شه و افکار عمومی رو تحت تاثیر قرار می ده و مابقی داستان.
مدیر پایگاه

سلام 


اگر ما این سطح از هوشمندی رو داشتیم، جامون خیلی بالاترها بود 

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
0
1
دمتون گرم . به سایت تون ایمان آوردم. واقعا با یه عذرخواهی کل مسئله حل شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
1
1
چرا مدیران ما یاد گرفتن هر مسئله ای کوچیکی رو سیاسی کنند و با منت و نکبت کشیدن طرف مقابل حلش کنن؟جای کرامت انسان ها کجاست؟ اشتباه یک حرفه و برخورد اصلاحی و جبرانی هم یک وطیفه. حالا به لجن کشیدن فرد و داستان درست کردن و سیاسی کردن و ... چه معنی داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین