پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
با موافقت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، افزایش کمک هزینه خرید عینک، سمعک و عصای بازنشستگان کشوری از ابتدای تیرماه ۹۵ اجرا خواهد شد.
شعار سال: با موافقت محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، سقف میزان کمک هزینه پرداختی این صندوق برای خرید عینک ۸۰۰ هزار ریال، سمعک دو میلیون ریال و عصا ۲۰۰ هزار ریال اعلام شد.

بنابراین، سقف پرداخت کمک هزینه خدمات سه گانه صندوق، که پیش از این در مجموع دو میلیون و ۱۰۰ هزار ریال بود، به سه میلیون ریال افزایش یافت.

کمک هزینه خرید عینک، سمعک و عصای بازنشستگان کشوری که از ابتدای تیرماه ۹۵ افزایش یافته است، پیش از این به ترتیب ۵۰۰ هزار ریال، یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و ۱۰۰ هزار ریال بود.

بازنشستگان ارجمند کشوری که پیش از اول تیرماه ۹۵ از کمک هزینه صندوق بازنشستگی برای خرید عینک، سمعک و عصا استفاده کرده اند، در صورت خرید مجدد از تاریخ اعلام شده به بعد، صرفاً از مابه التفاوت کمک هزینه قدیم و جدید بهره مند خواهند شد.

بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس cspf.ir در بخش خدمات ویژه، منوی هزینه های بیمه تکمیلی عصا، عینک و سمعک از جزئیات و نحوه ارائه این خدمات اطلاع یابند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27 تیر 1395، کد مطلب: 3716085، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین