پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
فرماندار ساری با بیان اینکه وام‌دار هیچ سازمان و شخصی نیستم، گفت: خوشبختانه مردم همه ما را می‌شناسند و به دنبال اثبات چیزی نیستم چراکه فقط به دنبال خدمت به مردم هستیم....
شعارسال: فرماندار ساری با بیان اینکه وام‌دار هیچ سازمان و شخصی نیستم، گفت: خوشبختانه مردم همه ما را می‌شناسند و به دنبال اثبات چیزی نیستم چراکه فقط به دنبال خدمت به مردم هستیم.

احمد حسین‌زادگان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری در ساختمان بخشداری چهاردانگه، اظهار داشت: همه ما در دولت تدبیر و امید مسئولیت را به عهده گرفتیم و می‌توانیم خیلی از حرف‌ها را رسانه‌ای کنیم.

وی افزود: در این مدت زمانی که مسئولیت داریم باید خدمتگزاری درست و قانونی انجام دهیم و بر اساس شرح وظایف قانون کارها را انجام دهیم.

فرماندار مرکز استان با بیان اینکه باید به نحوی کار کنیم تا آیندگان ما با مشکل مواجه نشوند، تصریح کرد: طبق قانون موظف هستیم که خدمات را به مردم ارائه کنیم.

حسین‌زداگان با بیان اینگه همه مدیران شهرستان باید در راستای قانون کار خود را انجام دهند و خدمت بی‌منت به مردم ارائه کنند، افزود: مدیران باید برنامه‌های و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای تنور افکار عمومی اطلاع‌رسانی کنند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه خدمات رسانی به مردم وظیفه ذاتی مسئولان بوده و مردم خودشان بهترین قاضی هستند، افزود: نباید به واسطه کارهای که انجام دادیم به مردم منت بگذاریم چراکه مسئولیت قبول کردیم و باید کار کنیم و اگر کوتاهی کردیم باید تذکر بدهیم.

وی، با بیان اینکه به خاطر ارامش مردم سکوت می‌کنیم، افزود: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان خدمتی که به مردم ارائه می‌دهند وظیفه ذاتی انها بوده و نباید به مردم منت کنند.

نماینده عالی دولت در مرکز استان افزود: اگر می‌خواهیم برای مردم کار کنیم کار انجام شده برای مردم حرف می‌زند، اگر پل ساختیم مردم خودشان می‌بینند و می‌توانند قضاوت کنند.

حسین‌زادگان با بیان اینکه از صبر و سکوت ما سوء استفاده نکنید، تصریح کرد: خیلی حرف‌های دیگری می‌توانم بازگو کنم،بگم بگم دوست ندارم چرا که جامعه ملتهب می‌شود.

وی بیان کرد: پروژه عظیم عسلویه که جزو بزرگترین پروژه کشور است بدون سرو صدا افتتاح می‌شود ولی در مرکز استان برای افتتاح یک زیرگذر و پل هزینه آن چنانی پرداخت می‌کنند.

فرماندار ساری گفت: در مدیریت گذشته شهرداری اتفاقاتی خوبی افتاده و اکنون نیز تلاش‌های فراوانی در سطح شهر انجام شده است، قرار نیست خدمات مدیریت گذشته زیر سوال ببریم.

حسین‌زادگان با بیان اینکه وام‌دار هیچ سازمان و شخصی نیستم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم همه ما را می‌شناسند و به دنبال اثبات چیزی نیستم چراکه فقط به دنبال خدمت به مردم هستیم.

وی گفت: در انتخابات گذشته برخی‌ها اقدام غیرقانونی کردند و جلوی انها ایستادیم،اگر کسی دوباره این اقدام را انجام دهد ایستادگی خواهم کرد.

حسین زادگان تصریح کرد:چرا متهم می‌کنید که یک فرد می‌خواهد رد صلاحیت شود یا بشود، چرا هفت ماه مانده به انتخابات، انتخابات را شروع می‌کنید، اجازه قانون‌گریزی به کسی نمی‌دهم.

فرماندار شهرستان ساری افزود: با توجه به نزدیکی انتخابات سال 96 سعی کردیم رد صلاحیت و تایید صلاحیت را اجتماعی نکنیم تا مردم ارامش را حفظ کنند چرا که رد یا تایید صلاحیت توسط هئیت اجرایی که معتمدین مردم هستند صورت می‌گیرد

حسین‌زادگان با بیان اینکه کمیته انطباق شخصی نیست و یک کمیته است، افزود: شهرداری‌های مختلف مصوبات شورا به کمیته انطباق ارسال می‌کنند نظر کمیته رد یا تایید مصوبات است و یک تیم برای اجرای مصوبات تصمیم می‌گیرد.

وی افزود: اگر قرار باشد در مصوبات مطروحه شورای در کمیته انطباق پول مردم شهر به صورت غیر منقول هزینه شود، مطمعناً ان مصوبه را رد می‌کنیم.

فرماندار ساری با بیان اینکه کدام مصوبات کمیته انطباق روند پروژه عمرانی شهر را متوقف کرده است، افزود: خوشبختانه همه مصوبات وجود دارد و جهت تنویر افکار عمومی انها را رسانه‌ای خواهم کرد.

وی از استقرار نمایندگی ورزش و جوانان در بخش چهاردانگه و شهر کیاسر خبر داد و گفت: اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی نسبت به رفع آب شرب شهر کیاسر و بخش چهاردانگه اقدام کنند.

فرماندار ساری از توافق با سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای ساماندهی چشمه باداب سورت خبر داد و گفت: مراحل واگذاری چشمه نادر سورت به دو سطح کلان و خرد در حال انجام است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بصیرآنلاین، تاریخ انتشار: 25 آبان 1395، کدخبر: 61418، www.basironline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین